3 έξυπνοι τρόποι να βάλεις την κανέλα στη διατροφή σου

arxiki

Η κανέλα έχει θεωρηθεί από τα πιο θαυματουργά μπαχαρικά, χάρη στον μακρύ κατάλογο των πλεονεκτημάτων που έχει για τον ανθρώπινο οργανισμό. Εκτός ότι μπορεί να απογειώσει γευστικά ένα πιάτο… η κανέλα έχει συσχετιστεί με την απώλεια βάρους, τον έλεγχο του διαβήτη και πολλά άλλα. Υπάρχουν όμως και πολλοί άνθρωποι που δεν αντέχουν την έντονη γεύση της.. Σήμερα λοιπόν στο elenifourli.com σας έχω 3 έξυπνους τρόπους για να συμπεριλάβετε την κανέλα στη διατροφή σας…

0001

Προσθέστε κανέλα στο ρύζι

Βάλτε ένα ραβδί κανέλας σε λευκό ρύζι και θα δείτε ότι η γεύση του ρυζιού θα απογειωθεί χωρίς να χαλαστείτε από την έντονη γεύση της.. Όπως επίσης ταιριάζει τέλεια να ρίξετε λίγη κανέλα στη σάλτσα των ζυμαρικών σας.. ή αν φτιάχνετε σπιτικό ψωμί δοκιμάστε να βάλετε και λίγη κανέλα..

0002

Τσάι κανέλας

Μπορείτε να προσθέσετε 1-2 ραβδάκια κανέλας μέσα στο τσάι σας. Είναι ο τέλειος τρόπος να ξεκινήσετε την ημέρα σας και αν είστε και κρυωμένοι ακόμα καλύτερα …το τσάι κανέλας κάνει θαύματα.

Ως γαρνίρισμα

Τα οφέλη της κανέλας μπορούν να μεταφερθούν σε σχεδόν οποιαδήποτε συνταγή. Από σαλάτες, φαγητά, γλυκά, μέχρι φρούτα και ποτά. Απλά γαρνίρετε τα πιάτα σας με λίγο κανέλα για να βελτιώσετε τη γεύση αλλά και για να τα κάνετε ακόμα πιο υγιεινά.

00003

ΥΓ. Δείτε και μια υπέροχη συνταγή με κανέλα… 

Ελένη ♥♥

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like