Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για φλατ κοιλιά!

28-Day-Flat-Belly-Challenge

Όλες θέλουμε μια επίπεδη κοιλιά, αλλά η αλήθεια είναι πως πρόκειται για το πιο δύσκολο σημείο του σώματος, τόσο για να γυμνάσεις όσο και για να χάσεις λίπος.

Και ναι, για να έχεις μια φλατ κοιλιά πρέπει να κάνεις γυμναστική αλλά πρέπει να φροντίσεις και τη διατροφή σου! Γνωρίζεις για τις επιπτώσεις των υδατανθράκων και φυσικά τη ζάχαρης και όλα αυτά που συσσωρεύουν λίπος στην κοιλιά σου. Ξέρεις, όμως, ποια είναι τα τρόφιμα που σε βοηθούν να αποκτήσεις μια φλατ κοιλιά;

Αυτές είναι οι 11 τροφές που σε βοηθούν να διατηρήσεις την κοιλιά σου φλατ. Είναι και ιδανικά αν ψάχνεις μερικά εναλλακτικά σνακ για τη δουλειά, όταν το στομάχι σου αρχίζει να γουργουρίζει!

  1. Αμύγδαλα
  2. Φασόλια
  3. Σπανάκι
  4. Γιαούρτι (ιδανικά χωρίς λιπαρά
  5. Πλιγούρι βρώμης
  6. Αυγά
  7. Γαλοπούλα
  8. Φυστικοβούτυρο
  9. Λάδι (αντί για βούτυρο)
  10. Τροφές ολικής άλεσης
  11. Berries

Πρόκειται για τροφές που μπορείς να εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή! 

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like