Αυτές οι τροφές θα αυξήσουν την αντοχή σου στο τρέξιμο!

0000000000000000001

Το τρέξιμο μπορείς (και πρέπει) να το βάλεις στην ζωή σου γιατί μόνο καλό σου κάνει. Γυμνάζεσαι, μπαίνεις σε ένα πρόγραμμα, αποκτάς αντοχές, χάνεις κιλά, ανεβαίνει η διάθεσή σου και είναι δωρεάν.

Επομένως βρες μου έναν λόγο για να μην το κάνεις! Πολλοί χρησιμοποιούν τη δικαιολογία ότι δεν έχουν τις αντοχές, τα παρατάνε γρήγορα και γι’ αυτό δεν το προτιμούν. Όμως, αν δεν ξεκινήσεις να τρέχεις πώς θα αποκτήσεις τις αντοχές; Σιγά σιγά στην αρχή και στην συνέχεια θα αυξάνονται οι αντοχές σου διαρκώς. Κανείς δεν έχει γεννηθεί αθλητής, αλλά όλοι παλεύουν σκληρά.

steven-lelham-342930-unsplash

Εκτός από την τακτική προπόνηση, υπάρχουν και μερικές τροφές που θα σου δώσουν την ενέργεια που απαιτείται για να τρέξεις και να αντέξεις λίγο ακόμα. Ποιες είναι αυτές;

Ζάχαρη καρύδας
Στου δίνει την ενέργεια που θέλεις για να μην λαχανιάσεις τόσο εύκολα και γρήγορα. Περιέχει αμινοξέα και ηλεκτρολύτες, δηλαδή περισσότερα θρεπτικά συστατικά από άλλα σάκχαρα. Να την χρησιμοποιείς.

Γλυκοπατάτες

Sweet potatoes with orange flesh (rich source of vitamin A)
Οι γλυκοπατάτες είναι φίλες με το τρέξιμο, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και είναι ότι πρέπει για να κάνεις ακόμη έναν γύρο.

Μπανάνες
Απ’ τα αγαπημένα μας φρούτα! Οι μπανάνες σε βοηθούν σημαντικά για τη γυμναστική σου άσκηση, είτε αυτή είναι τρέξιμο είτε κάποιας άλλης μορφής γυμναστική. Φάε μια μπανάνα πριν βάλεις τα αθλητικά σου.

Πορτοκάλια

portokalia_0
Δεν είναι τυχαίο που έχουμε δει τόσους αθλητές να τρώνε πορτοκάλια.Με τα πορτοκάλια δεν διψάς ενώ απελευθερώνεται ενέργεια από τις φυτικές ίνες. Μπορείς να φας ένα πορτοκάλι κατά τη διάρκεια της γυμναστικής ή μόλις τελειώσει.

Ρύζι
Φυσικά ρύζι σκέτο με αλάτι χωρίς πολλά πολλά! Το ρύζι λόγω του υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και της έλλειψη των φυτικών ινών είναι ο υδατάνθρακας που έχεις ανάγκη πριν το τρέξιμο.

Πλέον δεν έχεις καμία δικαιολογία!

You May Also Like

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *