Φτιάξε εύκολα το πιο υγιεινό βραδινό γεύμα!

PROTIIIII

Η προετοιμασία του βραδινού γεύματος δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μετά από μια κουραστική ημέρα σίγουρα το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να μαγειρεύεις. Για να μην καταλήξεις, λοιπόν, στο έτοιμο φαγητό, το οποίο θα σε κάνει να παρεκκλίνεις από τη διατροφή σου, σήμερα θα μιλήσουμε για εύκολες και γρήγορες προτάσεις βραδινού γεύματος, που συνδυάζει χαμηλές θερμίδες και πλούσια γεύση. Πάμε να δούμε, λοιπόν…..

Μπρουσκέτες ολικής με ανθότυρο και ντομάτα

Κόψτε σε λεπτές φέτες το ψωμί και προσθέστε από πάνω κομμένο ανθότυρο και τριμμένη ντομάτα. Βάλτε στο φούρνο και αφήστε για 10 λεπτά στους 150 οC και είναι έτοιμες.

0001

Γλυκοπατάτα γεμιστή με πλιγούρι και τυρί κρέμα

Ανοίξτε μια γλυκοπατάτα στη μέση και αδειάστε το εσωτερικό της. Σε ένα μπολ τοποθετείστε το εσωτερικό της γλυκοπατάτας, το οποίο έχετε ψιλοκόψει, 2 κ.σ. τυρί κρέμα, 3 κ.σ. βρασμένο πλιγούρι και ψιλοκομμένο κρεμμύδι. Ανακατέψτε καλά τα υλικά και  προσθέστε το μίγμα στα δύο κομμάτια της γλυκοπατάτας, που κόψατε στη μέση. Ψήστε στο φούρνο για 40 λεπτά περίπου στους 200 οC

00002

Σαλάτα με σως αβοκάντο και μανιτάρια

Σε ένα μπολ τοποθετείστε κομμένο μαρούλι, ρόκα, 4 μανιτάρια βρασμένα κομμένα σε φέτες και πολύχρωμες πιπεριές. Για την σως αβοκάντο τοποθετείστε στο μούλτι μισό αβοκάντο, 2 κ.σ. γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, αλάτι, πιπέρι και λεμόνι. Χτυπήστε καλά τα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και προσθέστε τη σως πάνω από την σαλάτα.

Αραβικές πίτες γεμιστές με τόνο και λαχανικά

Σε ένα πιάτο τοποθετείστε 80 γρ. τόνο σε νερό (μια μικρή συσκευασία), 1 κ.σ. μαγιονέζα light, ψιλοκομμένο αγγούρι και κόκκινη πιπεριά. Ανακατέψτε καλά τα υλικά  και προσθέστε τα στην αραβική πίτα.

Εύκολες, γρήγορες και light προτάσεις για όλα τα γούστα που σίγουρα δεν θα αφήσουν κανέναν πεινασμένο το βράδυ. Τώρα, λοιπόν, ξέρετε τον τρόπο ώστε να μην ξεφύγετε από το καθημερινό διατροφικό σας πλάνο χωρίς όμως να στερηθείτε ένα γευστικό βραδινό γεύμα.

Ευθαλία Χρήστου

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like