Γυμναστική στο κρύο: Πώς να προετοιμαστείς κατάλληλα;

gimnastiki

Γυμναστική και κρύο… πόσο καλό μας κάνουν αυτά τα δύο σε συνδυασμό; Κάνει καλό να βγεις έξω στο κρύο και να κάνεις τη γυμναστική σου όπως κάθε φορά; Ή καλύτερα να κλειστείς σπίτι; Ή να πας σε ένα γυμναστήριο; Τι είναι καλύτερο για σένα;

Αρχικά, οι περισσότεροι θεωρούν πως η γυμναστική στο κρύο καίει περισσότερες θερμίδες από την άσκηση σε εσωτερικούς χώρους, όπως στο σπίτι ή στο γυμναστήριο. Η αλήθεια είναι πως οι έρευνες δεν το υποστηρίζουν αυτό σε μεγάλο βαθμό, ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως η καύση θερμίδων δεν είναι αναγκαστικά ένα μέτρο για την αποτελεσματικότητα της άσκησης.

gymnastiki

Οι fitness experts έχουν πολλές φορές αναφέρει πως δεν πρέπει να προσέχεις και δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει το πόσες θερμίδες καις.

Πρέπει να κάνεις focus και στο πόσο καις, αλλά και στο πώς νιώθεις το σώμα σου, να βρίσκεις την ισορροπία σου, να αποκτάς έναν πιο υγιή τρόπο ζωής και τελικά να πετυχαίνεις τους στόχους σου.

Όταν πηγαίνεις για τρέξιμο στο κρύο φυσικά αυτά που φοράς παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Τι πρέπει, λοιπόν, να φορέσεις; Οι ειδικοί συνιστούν υφάσματα που δεν απορροφούν τον ιδρώτα, ακόμη και μάλλινα γιατί σε κρατούν ζεστό ακόμη κι όταν έχεις ιδρώσει.

Το να φοράς δύο μπλούζες επίσης,είναι μια καλή τακτική γιατί μπορείς να αφαιρέσεις τη μια μπλούζα όταν ζεσταθείς. Φυσικά, πρέπει να έχεις μαζί σου και έναν σκούφο ή καπέλο, αδιάβροχα γάντια και ζεστές κάλτσες.

gym

Πρέπει η υγεία των πνευμόνων σου να είναι πολύ καλή όταν αποφασίζεις να κάνεις γυμναστική με κρύο και ποτέ να μην γυμνάζεσαι έξω όταν έχεις βήχα, συγκέντρωση βλέννας ή οποιοδήποτε πρόβλημα με την αναπνοή.

Η γυμναστική σου κάνει καλό είτε έχει ζέστη, είτε κάνει κρύο. Το θέμα είναι και στις δύο περιπτώσεις να είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος!

You May Also Like

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *