Η μοναδική άσκηση που σου επιτρέπουμε να κάνεις τις γιορτές!

gimnastiki

Ακριβώς επειδή είναι γιορτές είναι λογικό να μην έχεις όρεξη να πας στο γυμναστήριο αλλά να θέλεις να ξεκουραστείς. Και αυτό είναι απόλυτα κατανοητό αλλά μη νομίζεις πως θα ξεφύγεις έτσι εύκολα…

Επειδή έχει κρύο και μπορεί να μη θέλεις να πας για ένα μισάωρο τρέξιμο (καλό θα έκανε), υπάρχει μια άσκηση που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου. Όχι, δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

Ποια είναι αυτή η άσκηση που είναι αρκετή αν την κάνεις σε καθημερινή βάση; Η σανίδα! Όχι, μόνο δεν θα χάσεις τη φόρμα σου και την επαφή σου με τη γυμναστική αλλά θα γυμναστείς και θα το δεις σαν παιχνίδι.

σανίδα

Δεν χρειάζεσαι εξοπλισμό, παρά μόνο λίγο χώρο ώστε να μπορείς να την κάνεις με την άνεση σου και χωρίς να γλιστράς στο χαλί (πολύ βασικό).

Για πόση ώρα πρέπει να κάνεις σανίδα; Μπορείς να είσαι σε στάση σανίδας για 30 δευτερόλεπτα και όταν βλέπεις πως τρέμεις και κουράζεσαι, μπορείς να κάνεις ένα μικρό διάλειμμα για ένα λεπτό και να συνεχίσεις. Το ιδανικό θα ήταν να κάνεις τουλάχιστον 3 επαναλήψεις.

Η άσκηση είναι πολύ απλή και πραγματικά θαυματουργή αν σκεφτείς πόσους μυς «δουλεύεις» μαζί: κοιλιακούς, μυς της ράχης, τετρακεφάλους, γλουτιαίους, τους ώμους και τα χέρια! Τι άλλο θέλεις;

Κι αν είσαι αρχάριος, αυτό το video θα σε βοηθήσει σημαντικά.

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες, αφού σίγουρα μπορείς να ξεκλέψεις λίγα λεπτά από την ημέρα σου και να κάνεις σανίδα. Φυσικά, όχι με γεμάτο στομάχι!

You May Also Like

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *