Και οι άντρες έχουν ρυτίδες

Ναι, καλά διαβάσατε! Οι ρυτίδες δεν είναι προνόμιο μόνο των γυναικών αλλά και των αντρών. Και εκείνοι εμφανίζουν ρυτίδες κάτω από τα μάτια, μόνο που σε εκείνους θεωρείτε..γοητεία, σε αντίθεση με εμάς..

Όμως, στο σημερινό μας άρθρο, δε θα ασχοληθούμε με εμάς αλλά με τους καλούς μας και τις ρυτίδες τους. Ναι, αγαπημένα μου αγόρια. Σε περίπτωση που δεν το ξέρατε και εσείς όπως και εμείς μπορούμε να «προλάβουμε» την εμφάνιση των ρυτίδων, αρκεί να εντάξουμε στη διατροφή μας κάποιες βασικές τροφές…

Μαυροσούσαμο

Είναι πλούσιο σε αμινοξέα, κάλιο και φυτικές ίνες, συστατικά που προσφέρουν νεανικό δέρμα.

μαυροσούσαμοΚολοκυθόσποροι

Περιέχοντας άφθονο ψευδάργυρο, βιταμίνη Ε, θείο και ω3 λιπαρά οξέα, οι σπόροι αυτοί θεραπεύουν, θρέφουν, αναπλάθουν και ενυδατώνουν το δέρμα.

kolokythosporoi

Αβοκάντο

«Το αβοκάντο περιέχει ένα λιπαρό με τόσο μικρό μόριο που μπορεί να γλιστρήσει μέσα από τις μεμβράνες και να προστατεύσει τα μιτοχόνδρια και το DNA από τις ελεύθερες ρίζες.

αβοκαντοΩμέγα 3 λιπαρά

Οι τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε αυτά τα λιπαρά καταστέλλουν την ανταπόκριση του οργανισμού σας στις φλεγμονές και κάνουν τα κύτταρα να συγκρατούν νερό (με την καλή έννοια), οπότε το δέρμα γίνεται πιο σφιχτό και μειώνονται οι ρυτίδες.Προσθέστε στη διατροφή σας σολομό, λιναρόσπορο, tofu, γαρίδες και φασόλια σόγιας και θα δείτε διαφορά.

14-kalyteres-fytikes-piges-omega-3-liparon-oxeonΣελήνιο

Για να διατηρηθεί η ελαστίνη της επιδερμίδας σου φάε τροφές πλούσιες σε σελήνιο, ένα μέταλλο που βοηθά την επιδερμίδα σου να είναι πιο λεία και σφιχτή.

proteinesΠρωτεΐνες

Οι ίνες του κολλαγόνου αποτελούνται από αμινοξέα, τα οποία αποτελούνται από πρωτεΐνες. Για να δεις πιο σφιχτό και λείο δέρμα, κατανάλωνε περισσότερες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως ψάρι, όσπρια, tofu, άπαχο κρέας, πουλερικά και αβγά.

Βιταμίνη C and E

Η βιταμίνη C είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή του κολλαγόνου και ενισχύει την ικανότητα ανάπλασης της επιδερμίδας. Δοκίμασε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C όπως πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπρόκολο, πιπεριές, φράουλες, πορτοκάλια και παπάγια.  Η παπάγια περιέχει επίσης άφθονη βιταμίνη Ε, άλλο ένα πολύ σημαντικό συστατικό για την καταπολέμηση των ρυτίδων.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *