Κάνε γυμναστική από το κρεβάτι και δώσε τέλος στην χαλάρωση!

Δεν σου αρέσει το γυμναστήριο, δεν θέλεις να αφιερώνεις χρόνο και προτιμάς να ασχοληθείς με κάτι άλλο!

Εντάξει δεν είναι κακό! Είναι η επιλογή σου! Όμως θέλεις να διατηρείς το σώμα σου και να μην έχεις χαλάρωση!

Πως μπορείς να βρεις μία ιδανική λύση, για να πετύχεις αυτό που θες, χωρίς να κοπιάσεις;

Υπάρχουν μικρές ασκησούλες που θα κάνεις κάθε πρωί και κάθε βράδυ στο… κρεβάτι σου!

Ας τις δούμε μία προς μία!

Σηκώνεσαι από το κρεβάτι σου, και ξεκινάς να κινείς με μικρές απαλές κινήσεις τα χέρια σου. Κάνεις λοιπόν την κίνηση που θα έκανες αν κολυμπούσες. Μετράς μέχρι το 20 και σταματάς.

Ξαπλώνεις ξανά στο κρεβάτι και κάνεις γέφυρα γλουτών. Όπως δηλαδή είσαι ξαπλωμένη ανασηκώνεις την μέση σου με τη βοήθεια των γλουτών.

Στην συνέχεια όπως είσαι ξαπλωμένη ανασηκώνεις τα πόδια σε απόλυτη ευθεία. Αυτή η άσκηση σε βοηθά στους κοιλιακούς!

Βράδυ

Κάθεσαι στο πλάι και κάνεις πλάγια ανάταση εναλλάξ! Κάνεις δέκα φορές σε κάθε πλευρά και τρεις επαναλήψεις.

Έπειτα κάνετε την στάση σανίδας. Ξαπλώνετε μπρούμυτα ακουμπώντας τους αγκώνες σας κάθετα στο στρώμα και στηριζόμενη στα δάχτυλα των ποδιών σας. Μείνετε εκεί για περίπου 1 λεπτό.

Μεγάλο tip στον στόχο σας είναι το σχοινάκι! Αν κάθε πρωί και κάθε βράδυ κάνετε σχοινάκι, θα εκτονώσετε την αρνητική σας ενέργεια και θα κάψετε θερμίδες που πήρατε στην διάρκεια της ημέρας!

Γυμναστείτε εύκολα και γρήγορα! Αν ο ελεύθερος χρόνος σας δεν επαρκεί για γυμναστική, δοκιμάστε και δείτε τη διαφορά!

Ξεκινήστε από σήμερα κιόλας!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *