Κατακράτηση υγρών και χειμώνας πάνε μαζί;

Όσο απομακρύνεται το καλοκαίρι και μαζί και οι καλοκαιρινές τροφές, τόσο πλησιάζει ο κίνδυνος για κατακράτηση υγρών.

Οι χειμερινές τροφές δεν περιέχουν τόση ποσότητα υγρών, με αποτέλεσμα να πρέπει να βρούμε άλλες λύσεις.

Τι πρέπει να κάνουμε για να μην έχουμε αυτό το πρόβλημα που μας κάνει να νιώθουμε πρήξιμο και φυσικά μας παχαίνει;

Η λύση είναι στα λαχανικά. Όπως το καλοκαίρι τρώμε το καρπούζι σχεδόν σε καθημερινή βάση, έτσι το χειμώνα πρέπει να τρώμε σαλάτα με κάθε γεύμα. Το μαρούλι είναι το πρώτο και το κύριο λαχανικό που πρέπει να έχεις στις σαλάτες σου. Θα βοηθήσει πολύ την ενυδάτωση του οργανισμού σου και τον σωστό μεταβολισμό των τροφών. Επίσης σε φουσκώνει και δεν τρως μεγάλες ποσότητες.

Πίνουμε τουλάχιστον δύο λίτρα νερό τη μέρα. Τον χειμώνα δεν έχουμε την ίδια ανάγκη για νερό, όπως το καλοκαίρι. Δεν ζεσταινόμαστε και δεν διψάμε στον ίδιο βαθμό. Έτσι πρέπει να θυμόμαστε να πίνουμε νερό συχνά. Γεμίστε το μπουκάλι σας και βάλτε πάντα δίπλα σας ένα ποτήρι με νερό. Ακόμα και αν δεν έχετε ανάγκη για νερό, ας πίνετε! Κάνει καλό.

Κόβουμε το αλάτι στην καθημερινότητα. Δεν χρειάζεται να τρώμε πολύ αλάτι με κάθε φαγητό. Το αλάτι είναι σαν την ζάχαρη. Όσο το μειώνεις τόσο συνηθίζεις. Προσπάθησε λοιπόν καθημερινά να το κόβεις και από λίγο.

Φάε ακτινίδια. Τα ακτινίδια έχουν ποσότητες νερού και βοηθούν το δέρμα και την ενυδάτωσή μας. Βάλτο στο καθημερινό σου διαιτολόγιο για να δεις τη διαφορά.

Το ότι έφυγε το καλοκαίρι δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσέχουμε την διατροφή μας.

Προσπαθήστε να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών και την σωστή διατροφή σας, για να προλάβετε κάθε περιττό κιλό που θα έρθει μαζί με τον χειμώνα!!

Κάτια

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *