Κόψε το κάπνισμα χωρίς να πάρεις κιλά

arxikara

Η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά δύσκολο να απαλλαγούμε από την άσχημη συνήθεια του τσιγάρου.. Από την άλλη όμως μια απόφαση είναι, όλα στο μυαλό.. αρκεί να το πιστέψετε και να πετάξετε το πακέτο για πάντα… Επίσης δεν είναι μύθος ότι μόλις κόψουμε το κάπνισμα παίρνουμε κάποια κιλάκια.. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό γιατί εκεί που θα κάναμε ένα τσιγάρο.. τρώμε ένα μπισκότο για παράδειγμα… ‘’Πνίγουμε’’ την στέρηση και τον ‘’πόνο’’ μας στο φαγητό.. με αποτέλεσμα να πάρουμε κάποια επιπλέον κιλά.

Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι  παίρνουν  5 κιλά περίπου  το χρόνο μετά τη διακοπή του καπνίσματος, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Birmingham.

01

Αν κάνετε όμως τα σωστά βήματα και για αυτό είμαστε εμείς εδώ … θα καταφέρετε να μην πάρετε κιλά… και να χαρείτε το όμορφο σώμα σας χωρίς τσιγάρο..

-Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας…

-Ιστορημένη διατροφή

-Προσπαθήστε  για λίγο καιρό τουλάχιστον, να μην συναναστρέφεστε με καπνιστές

02

Άσκηση για να αποφύγετε το βάρος

Αφού σταματήσετε το κάπνισμα, το σώμα σας καίει τις θερμίδες πιο αργά. Η τακτική άσκηση μπορεί να αποτρέψει την αύξηση βάρους. Καίει θερμίδες και μειώνει έντονα την επιθυμία για τσιγάρο.

Ετοιμάστε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα τουλάχιστον 150 λεπτά (2,5 ώρες) αερόβιας άσκησης μέτριας έντασης, όπως γρήγορο περπάτημα, κολύμβηση ή ποδηλασία.

Η δραστηριότητα μέτριας έντασης σημαίνει ότι εργάζεστε αρκετά σκληρά ώστε να αναπνέετε πιο έντονα από το κανονικό.. Όσο περισσότερη άσκηση κάνετε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε και τόσο πιο εύκολα θα ξεχάσετε το κάπνισμα..

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *