Μπορείς να διαχειριστείς σωστά μια περίοδο άγχους;

Όλοι οι άνθρωποι περνούν περιόδους στη ζωή τους που νιώθουν πως δεν μπορούν να διαχειριστούν το άγχος του!

Η εργασία, οι ρυθμοί της καθημερινότητας, οι εξετάσεις, οι σχέσεις μας, είναι μερικά από τα θέματα που απασχολούν τον καθένα και όταν κάτι από την ισορροπία μας χαλάει, σίγουρα κάποιοι αγχώνονται λίγο παραπάνω.

Οι περισσότεροι λένε πως αυτή η ένταση μιας τέτοιας περιόδου δεν διαχειρίζεται και δεν περνά εύκολα. Όμως σίγουρα υπάρχουν μικρά πραγματάκια στην καθημερινότητα που μπορείς να κάνεις και να σε κάνουν να νιώθεις καλύτερα!

Ποια μπορεί να είναι αυτά;

Μπορείς να κάνεις γυμναστική κάθε μέρα για να χαλαρώνεις. Καλύτερα να επιλέγεις βραδινή γυμναστική για να ηρεμείς το σώμα σου και το πνεύμα σου από την πίεση όλης της μέρας. Με τον τρόπο αυτό θα κοιμάσαι ευκολότερα και θα ξυπνάς πιο ξεκούραστη.

Ξεκουράσου αρκετά. Πρέπει να κοιμάσαι. Το να καθαρίζεις και να ξεκουράζεις το πνεύμα σου είναι βασικό στο να διαχειρίζεσαι το άγχος και την πίεση. Σίγουρα ένα καθαρό μυαλό βλέπει τα πράγματα από άλλη οπτική.

Συνάντησε φίλους. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να χαλαρώσεις με την παρέα σου. Δεν είναι ανάγκη να σκέφτεσαι όλη την ώρα το θέμα που έχει προκύψει. Άλλωστε δεν θα το λύσεις σκεπτόμενη συνεχώς το ίδιο πράγμα.

Μην φορτώνεις πολλά πράγματα μέσα στην μέρα σου. Επέλεξε σε αυτή τη φάση της ζωής σου να έχεις λίγες υποχρεώσεις και να μην σπαταλάς χρόνο σκεπτόμενη πολλά πράγματα μαζί!

Δώσε χρόνο στον εαυτό σου. Αποφάσισε να αφιερώνεις μια ώρα στον εαυτό σου την ημέρα μη κάνοντας απολύτως τίποτα. Ο εγκέφαλος χρειάζεται απαραίτητα χρόνο που θα μπει στο off.

Κάνε χαλαρωτικό μασάζ, ή γιόγκα. Επέλεξε να κάνεις κάτι που σε κάνει να μην σκέφτεσαι έστω για λίγες ώρες!

Με μικρά βήματα τη φορά και προσπαθώντας να αποσυμπιέσεις τον εαυτό σου μπορείς να καταφέρεις να πετύχεις την σωστότερη διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν!

Κάνε την αρχή από σήμερα!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *