Οι ξηροί καρποί που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή σου

arxiki

Οι ξηροί καρποί είναι μια από τις καλύτερες πηγές φυτικών πρωτεϊνών και καλών λιπαρών. Κάθε είδος έχει τα δικά του θρεπτικά οφέλη για τον οργανισμό. Ανήκουν στο πρότυπο της μεσογειακής διατροφής και μπορούν εύκολα να ενταχθούν στην καθημερινή μας διατροφική ρουτίνα. Σήμερα, λοιπόν, θα σας μιλήσω για τους καλύτερους ξηρούς καρπούς που έδειξαν οι τελευταίες έρευνες.

Καρύδια

Υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες λόγω των λιπαρών που περιέχουν και χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Τα πολυακόρεστα λιπαρά τους είναι ωφέλιμα για την υγεία και αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών.

Αμύγδαλα

Πλούσια σε πρωτεΐνες, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και βιταμίνες είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για έναν υγιή οργανισμό.

001

Φουντούκια

Η περιεκτικότητα τους σε διάφορα θρεπτικά συστατικά μοιάζει με αυτή των καρυδιών. Αν και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, έρευνες έδειξαν ότι βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης.

Φιστίκια

Αν και ανήκουν στην κατηγορία των οσπρίων, σε διατροφικό επίπεδο κατατάσσονται στους ξηρούς καρπούς. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και αντιοξειδωτικά.

002

Είναι πολύ εύκολο αυτοί οι ξηροί καρποί να ενταχθούν στην καθημερινή μας διατροφή. Οι επιλογές είναι πολλές και αφορούν διάφορα γεύματα μέσα στην ημέρα. Μπορείτε να προσθέσετε μια μικρή ποσότητα σε βρώμη και γάλα στο πρωινό σας, σαν snack μια χούφτα από αυτούς είναι ιδανική για να περιορίσει την πείνα σας, σε σαλάτες ως επιπλέον υλικό ή το βράδυ μια μικρή ποσότητα στο γιαούρτι σας. Οι τρόποι είναι πολλοί και μπορείτε να επιλέξετε οποιονδήποτε σας αρέσει περισσότερο από αυτούς.

Ευθαλία Χρήστου

 

 

You May Also Like

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *