Πόσα βήματα πρέπει να κάνεις αν θέλεις να χάσεις βάρος;

perpatima-aftodioikisi

Αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις γυμναστήριο αλλά βαριέσαι και διαρκώς το αναβάλλεις, τότε εμείς θα σου πούμε πήγαινε για περπάτημα! Ναι, το περπάτημα έχει ένα σωρό οφέλη για την υγεία και μεταξύ των άλλων μπορείς να χάσεις και βάρος. Αν, λοιπόν, είσαι αρχάριος στη γυμναστική, τότε ήρθε η ώρα να πας για περπάτημα.

Προσπάθησε να βάλεις το περπάτημα στη ζωή σου. Πήγαινε με τα πόδια σου super market, με τα πόδια στη δουλειά αν είναι εφικτό, πήγαινε μια βόλτα τον σκύλο σου. Περπάτα και πάρε καθαρό αέρα καθώς αυτό θα κάνει καλό και στην ψυχολογία σου.

perpatima_epithetikotita

Πόσα, όμως, βήματα πρέπει να κάνεις κάθε μέρα αν θέλεις να χάσεις βάρος;

Πολλοί μετρούν τα βήματά τους και καλά κάνουν θα πούμε εμείς. Πόσα βήματα πρέπει να κάνεις καθημερινά για να χάσεις βάρος; Αν είσαι αρχάριος με τη γυμναστική, τότε ένας πρώτος στόχος και ρεαλιστικός στόχος που πρέπει να κάνεις είναι τα 6.000 βήματα.

Σταδιακά αυτά τα βήματα πρέπει να τα αυξάνεις, καθώς αυξάνονται και οι αντοχές σου. Ο στόχος που πρέπει να θέσεις είναι τα 10.000 έως και 12.000 βήματα. Πρέπει σταδιακά να αυξάνεις τα βήματά σου, όσο μπορείς.

Πλέον, υπάρχουν άπειρες εφαρμογές στο κινητό που σε βοηθούν να δεις πόσα βήματα κάνεις την ημέρα και σε ωθούν να κάνεις λίγα περισσότερα καθημερινά. Μάλιστα, σου λένε και πόσες θερμίδες χάνεις κάθε φορά που περπατάς! Και κάθε μέρα είναι ένα challenge με τον εαυτό σου.

You May Also Like

Γράψτε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *