Πρωινή ή βραδινή γυμναστική; Τι πρέπει να προτιμήσω και γιατί;

Ψάχνετε ακόμα να βρείτε ποια είναι η ιδανική ώρα για να κάνετε γυμναστική; Δεν είστε απόλυτα σίγουρη για την ώρα που προτιμάτε να αφιερώσετε στο σώμα σας;

Συνεχώς διαβάζουμε πως η πρωινή γυμναστική είναι αυτή που δίνει έναυσμα στον οργανισμό να ξεκινήσει και τον ξυπνάει για τα καλά για να ανταποκριθεί στη μέρα! Και όμως δεν ισχύει απόλυτα πως η πρωινή ώρα είναι η ιδανική. Και να γιατί!

01

Η πρωινή γυμναστική μπορεί όντως να δίνει ενέργεια στην μέρα μας, όμως δεν μας χαλαρώνει.

Σε αντίθεση με τη βραδινή γυμναστική που μας χαλαρώνει και διώχνει όλη την κακή διάθεση και το στρες της μέρας.

02

Μάλιστα τα αποτελέσματα φαίνονται ακόμα περισσότερο στον νυχτερινό μας ύπνο, αφού θα καταφέρουμε να κοιμηθούμε αμέσως, χωρίς να βασανιστούμε με την οποιαδήποτε σκέψη.

Άρα το πρωί θα ξυπνάμε καλύτερα και φυσικά δεν θα μας λείπει η όρεξη για να αδράξουμε τη μέρα.

03

Συμπέρασμα λοιπόν είναι πως μπορεί ναι μεν η πρωινή γυμναστική να μας δίνει μεγάλη ώθηση, όμως μέχρι το μεσημέρι έχουμε κουραστεί. Σε αντίθεση με την βραδινή που μας αποσυμπιέζει.

Επίσης, σημαντικό είναι πως παρά το γεγονός ότι η πρωινή γυμναστική λέγεται πως καίει περισσότερο  λίπος, ωστόσο με την βραδινή καταφέρνουμε να κάψουμε όλες τις θερμίδες της μέρας, όσο και αν έχουμε φάει!!

Χαλαρώστε με γυμναστικούλα και προσέξτε το σώμα σας! Όσο το αγαπάτε σας αγαπά και εκείνο!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *