2+1 ασκήσεις για να γυμνάσεις τον αυχένα σου!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Υποφέρετε και εσείς από αυχενικό σύνδρομο; Οι υπολογιστές, η κακή στάση σώματος, η ακινησία, η μη άσκηση, δημιουργεί πολλές φορές προβλήματα στον αυχένα και ο πόνος είναι αφόρητος!

Υπάρχουν ασκήσεις που βοηθούν πολύ το σημείο, γυμνάζουν τους μύες της περιοχής και σταματούν τους έντονους πόνους!

3 ασκήσεις «μαγικές» για τον αυχένα, που συστήνουν γιατροί και γυμναστές!

Ας ξεκινήσουμε:

Περιστροφή:
Σταθείτε σε θέση, ώστε να κοιτάτε ευθεία μπροστά και αργά και σταθερά στρίψτε το κεφάλι προς τα αριστερά του ώμου, δίχως να τον κουνήσετε. Μείνετε εκεί για 10 δευτερόλεπτα και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάντε το ίδιο ακριβώς προς την αντίθετη πλευρά (δεξιά) και ούτω καθ’ εξής. Επαναλάβετε τη διαδικασία για 10 φορές.

Άσκηση μπροστά-πίσω:
Χωρίς να κουνήσετε την πλάτη και τους ώμους, κινήστε το κεφάλι προς τα πίσω, μέχρι εκεί που φτάνει η κίνησή σας. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και στη συνέχεια κάντε ακριβώς το ίδιο, αλλά προς τα μπροστά, ώστε να γίνει διάταση στο πίσω μέρος.

Έκταση:
Ξεκινήστε κοιτάζοντας ευθεία. Σταδιακά γείρετε το κεφάλι προς τα αριστερά. Ταυτόχρονα χρησιμοποιήστε το αριστερό χέρι ως αντίσταση προς την κίνηση του κεφαλιού.  Μείνετε εκεί για 5 δευτερόλεπτα.

Επιστρέψτε στην αρχική θέση και κάντε ακριβώς το ίδιο προς τη δεξιά πλευρά με το δεξί χέρι αντίστοιχα ως αντίσταση. Επαναλάβετε για 10 φορές.

Σε μία εβδομάδα θα νιώθετε ήδη καλύτερα!

You May Also Like