2+1 ασκήσεις για τέλειες γάμπες!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε γκαρνταρόμπα σιγά σιγά. Οι πένσιλ φούστες αρχίζουν να βγαίνουν από το πατάρι, όπως και οι γόβες.

Αυτό που μας ενδιαφέρει και κοιτάμε είναι αν οι γάμπες μας είναι κολακευτικές, αφού σίγουρα με πένσιλ φούστα και γόβες, μια γυμνασμένη γάμπα κάνει αίσθηση!

Αν λοιπόν δεν είναι ακόμα αρκετά γυμνασμένες, δεν πειράζει! Προλαβαίνεις να τις κάνεις όπως θέλεις! 3 ασκήσεις άψογες για τον σκοπό αυτό, που τις κάνεις εύκολα στο σπίτι σου!

Πάμε να ξεκινήσουμε!!

Ακροστασίες σε όρθια θέση:

Στάσου πάνω σε ένα σκαλοπάτι-step και ακούμπα τα χέρια σου σε μία επιφάνεια για στήριξη.

Χαμήλωσε αργά τις πτέρνες σου για να πραγματοποιήσεις καλή διάταση των γαστροκνήμιων και στη συνέχεια ανύψωσε τα δάχτυλα των ποδιών σου διατηρώντας τα γόνατα τεντωμένα ή ελαφρώς λυγισμένα

Ακροστασίες σε όρθια θέση με ένα πόδι:

Ακολούθησε την παραπάνω διαδικασία με τη διαφορά ότι θα σταθείς στο ένα σου πόδι.

Τοποθέτησε τα δάχτυλα και την καμάρα του ποδιού σου πάνω στο σκαλοπάτι. Για επιπλέον επιβάρυνση μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν αλτήρα, τον οποίο θα κρατάς από την πλευρά του ποδιού πάνω στο οποίο στέκεσαι.

Ακροστασίες στην πρέσα ποδιών:

Κάτσε στην πρέσα ποδιών με τη μέση και την πλάτη σου να εφάπτονται στο κάθισμα.

Τοποθέτησε τα πέλματα σου στο κάτω μέρος της πρέσας με τα δάχτυλα και την καμάρα του ποδιού σου να ακουμπούν πάνω.

Τράβηξε το κάθισμα πίσω πίσω, ώστε τα γόνατα σου να είναι τεντωμένα ή ελαφρώς λυγισμένα.

Χαμήλωσε τις πτέρνες και στη συνέχεια ανύψωσε τα δάχτυλα σου.

Γυμναζόμαστε για να νιώθουμε πάντα όμορφες και δυνατές!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *