2 μοναδικές ασκήσεις για ανόρθωση στήθους!

Το στήθος μας το θέλουμε πάντα ανορθωμένο, γιατί είναι ένα μέρος της γυναικείας γοητείας μας.

Με το χρόνο όμως και αυτό αλλάζει, όπως αλλάζει και έπειτα τον ερχομό ενός παιδιού.

Υπάρχουν δυο ασκήσεις που μπορείς να κάνεις απλά στο σπίτι σου και να διατηρείς όμως την σφριγηλότητά του!

Για να δούμε:

Άσκηση 1:

Ξάπλωσε σε ένα πάγκο γυμναστικής ανάσκελα, έναν αλτήρα στο κάθε χέρι και τα χέρια τεντωμένα μπροστά από το στήθος σου.

Χαμήλωσε τα βάρη μέχρι να έρθουν κοντά στα πλευρά σου και μετά πίεσε πίσω μέχρι την αρχική θέση. Αυτή είναι μια επανάληψη. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις και συνέχισε με την 2η άσκηση χωρίς να κάνεις διάλειμμα.

Άσκηση 2:

Ξεκίνησε από την θέση push ups, με τα χέρια σου τεντωμένα και τις παλάμες λίγο πιο ανοιχτά από τους ώμους σου, τα πόδια σου κλειστά, να πατάνε στις μύτες των δακτύλων σου.

Το σώμα σου πρέπει να σχηματίζει μια ευθεία, από το κεφάλι σου μέχρι τα πόδια σου. Χαμήλωσε, λυγίζοντας τα χέρια σου, μέχρι το στήθος σου να πλησιάσει το έδαφος.

Οι βραχίονες των χεριών σου πρέπει να γίνουν παράλληλοι στο έδαφος και να σχηματίζουν γωνία 45 μοίρες περίπου με τον κορμό σου.

Έπειτα πίεσε με τα χέρια σου ώστε να επανέλθεις στην αρχική σου θέση. Εκτέλεσε 10 pus ups και κάνε διάλειμμα 90 δευτερολέπτων.

Πρόσεξε το σώμα σου, αγάπα τον εαυτό σου!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *