3 δυνατές ασκήσεις για να γυμνάσετε γλουτούς!

Η εκγύμναση στην περιοχή των γλουτών είναι κάτι που απασχολεί όλες τις γυναίκες!

Όλες θέλουν να είναι γυμνασμένες σε αυτό το σημείο του σώματός τους και πασχίζουν για να μην έχουν χαλάρωση ή κυτταρίτιδα!

Υπάρχουν τρεις βασικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε καθημερινά και να αποφύγετε το τοπικό λίπος και φυσικά τι άλλο…την χαλάρωση!

3 ασκήσεις «δύναμη»:

1.Σταθείτε σε μια ανοιχτή στάση με τα πόδια σας να δείχνουν ελαφρώς προς τα έξω.

Πιάστε ένα βαράκι, με τα χέρια σας ανοιχτά στο ύψος των ώμων.

Κατεβείτε σε θέση squat μετατοπίζοντας τους γοφούς σας προς τα πίσω, με το στήθος και το σώμα σας σε ευθεία θέση. Φέρτε τα γόνατά σας λίγο προς τα έξω ακριβώς πάνω από τους αστραγάλους σας.

Επαναλάβετε 5 σετ των 12 επαναλήψεων.

2.Πάρτε θέση push-up, με τα πόδια σας ανοιχτά στο ύψος των γοφών.

Σφίξτε το κέντρο σας και κρατήστε τους γοφούς σας χαμηλά, έτσι ώστε να είναι σε ευθεία γραμμή με το σώμα σας. Φέρτε το ένα γόνατο όσο πιο ψηλά μπορείτε προς το στήθος σας.

Επαναφέρετε το πόδι σας πίσω σε θέση push-up και επαναλάβετε με το άλλο πόδι.
Επαναλάβετε 5 σετ των 12 επαναλήψεων.

3.Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατά σας λυγισμένα, τα πόδια επίπεδα και τα χέρια σας στο πλάι, με τις παλάμες στραμμένες προς τα κάτω.

Σηκώστε τους γοφούς σας από το δάπεδο μέχρι τα γόνατα. Οι γοφοί και οι ώμοι σας να σχηματίζουν μία ευθεία γραμμή.

Σφίξτε τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σας.

Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα και επανέλθετε σταδιακά στην αρχική θέση.
Συνεχίστε με 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Κάντε καθημερινά όλα τα σετ και σε έναν μήνα θα δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *