4 healthy habits που αξίζει να εντάξετε στην ζωή σας

“Love yourself” είναι η κατεύθυνση του wellness για το 2021 και οι συνήθειες που αντιπροσωπεύει στοχεύουν τόσο στην σωματική όσο και στην ψυχική μας υγεία αφού όταν είμαστε καλά αυτό πηγάζει από μέσα προς τα έξω. Η υιοθέτηση μίας νέας συνήθειας απαιτεί 3 στάδια. Αρχικά, ξεκινάει μία ακολουθία διαδοχικών πράξεων, οι οποίες σταδιακά γίνονται ρουτίνα και στο τέλος ο εγκέφαλος επιλέγει αν αξίζουν να γίνουν συνήθεια ή να αν πρέπει να τις απορρίψει. Είναι πολύ πιο εύκολο για τον εγκέφαλο να υιοθετήσει μία νέα υγιεινή συνήθεια, παρά να απορρίψει μία παλιά. Παρακάτω, θα δείτε 4 βασικές υγιεινές συνήθειες που μπορούν να αλλάξουν την καθημερινότητα σας προς το καλύτερο.

Περισσότερο νερό

Το νερό δεν είναι ποτέ αρκετό και προσφέρει αυτό ακριβώς που επιζητεί ο κάθε οργανισμός -ενυδάτωση! Φροντίστε να έχετε ένα μπουκάλι νερό κοντά σας, ώστε να πίνετε όποτε το έχετε ανάγκη και να το γεμίζετε από την αρχή μόλις τελειώνει. Μπορείτε να οργανώσετε διαλείμματα νερού μέσα στη μέρα σας, ώστε σταδιακά να αρχίσετε να αντικαθιστάτε άλλα ροφήματα που συνηθίζετε να πίνετε με το νερό. Αν ξεχνάτε να πίνετε μέσα στη μέρα, μπορείτε να επενδύσετε σε γυάλινα μπουκάλια που χωράνε όλη την ποσότητα που πρέπει να καταναλώνεται ημερησίως και εξωτερικά αναγράφουν τις ώρες που πρέπει να πίνετε νερό.

Meal prep

Αν θέλετε να αποφύγετε το παχυντικό και καθόλου υγιεινό junk food, η προετοιμασία των γευμάτων σας είναι ο κατάλληλος τρόπος. Αφιερώστε λίγο χρόνο από το Σαββατοκύριακο σας για να προετοιμάσετε τα γεύματα όλης της εβδομάδας σε ταπεράκια, ώστε να είστε ready to go τις ημέρες που δουλεύετε. Έτσι θα τρώτε σπιτικό και υγιεινό φαγητό κάθε μέρα χωρίς να ξοδεύετε ώρα από τον ελεύθερο σας χρόνο τις καθημερινές. Μπορείτε μάλιστα, να αναζητήσετε τις συνταγές που προτιμάτε και να μπείτε στην κουζίνας ως ένα είδος fun ασχολίας!

Λιγότερα social media, καλύτερη ζωή

Αυτήν τη χρονιά, θέστε ως στόχο να αφιερώνετε λιγότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα social media, όπως αναφέρουν και ειδικοί, είναι ικανά πέρα από τα πολλά οφέλη που φέρνουν στις ζωές των ανθρώπων, να αυξάνουν τα επίπεδα στρες και να οδηγούν τα άτομα σε μία διαδικασία συνεχούς σύγκρισης με άλλους που φαινομενικά έχουν ωραιότερη ζωή. Μπορείτε να κατεβάσετε ειδικές εφαρμογές, οι οποίες ρυθμίζουν το χρόνο που ξοδεύετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και να διαγράψετε εφαρμογές που κατά βάθος ξέρετε ότι καταναλώνουν υπερβολικό χρόνο από την καθημερινότητα σας.

Declutter

Το καθημερινό declutter θα γίνει η αγαπημένη σας νέα συνήθεια. Ξεχάστε το ετήσιο ξεκαθάρισμα και αφιερώστε 5 λεπτά από την κάθε σας μέρα στο να ξεχωρίζετε άχρηστα αντικείμενα που έχετε συγκεντρώσει στο σπίτι σας. Από ρούχα μέχρι και αποδείξεις σκεφτείτε τι είναι αυτό που δεν έχετε ανάγκη και απομακρύνετε το από τον προσωπικό σας χώρο. Τα οφέλη είναι πολλά, γιατί μία πιο μινιμαλιστική ζωή είναι περισσότερο ελκυστική.

Ευθαλία Χρήστου

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *