4 πηγές ζάχαρης που κρύβονται καλά στη διατροφή μας

Μπορεί ακούγωντας τη λέξη ζάχαρη, τα γλυκά να είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό μας ως προφανής θερμιδική “βόμβα” αλλά σίγουρα δεν είναι και ο βασικός παράγοντας ζάχαρης της διατροφής μας. Υπάρχουν τρόφιμα τα οποία όχι μόνο δεν είναι αθώα αλλα ίσως βρίσκονται και στις πρώτες επιλογές μας στο ξεκίνημα μιας διατροφής. Ποια είναι αυτά; Πάμε να τα δούμε….

Σάλτσες με βάση το κρέας

Ένα υγιές ψάρι, κοτόπουλο ή μοσχάρι για να ενταχθεί σε μια ισορροπημένη διατροφή δε χρειάζεται καμία σάλτσα για να αναδειχθεί η γεύση του. Αρκεί λίγο λεμόνι για να το κάνει πιο νόστιμο. Σάλτσες με βάση ζωμούς κρεάτων που μπορεί να είναι γλυκές περιέχουν αρκετή ζάχαρη.

Smoothies

Ανάλογα με τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν έχει υπολογιστεί με βάση έρευνες ότι ένα τέτοιο ρόφημα μπορεί να περιέχει μέχρι και δέκα κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Έτσι την επόμενη φορά που θα το θεωρήσετε εύκολη και υγιείνη λύση, σκεφτείτε το καλύτερα.

Ξύδι βαλσάμικο

Το αυθεντικό ξύδι που προέρχεται από την Ιταλία και χρησιμοποιείται ευρέως για να δώσει γεύση στις σαλάτες μας μπορεί να περιέχει συντηρητικά όπως καραμελόχρωμα, γλυκαντικά και άλλες ουσίες που του προσθέτουν θερμίδες. Γι’αυτό για την πιο υγιεινή επιλογή αυτού του ξυδιού συμβουλευτείτε την ετικέτα του.

Εμφιαλωμένο τσάι

Το έτοιμο τσάι που συναντάμε στο εμπόριο διαφέρει από το φυσικό αφού περιέχει διάφορα γλυκαντικά που του προσθ΄ετυν θερμίδες. Επιλέξτε λοιπόν, άγλυκες ποικιλίες πράσινου τσαγιού και προσθέστε τη δική σας υγιεινή γλυκαντική ουσία.

Ευθαλία

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *