Ασκήσεις για γάμπες που κερδίζουν βλέμματα!

Οι γάμπες μας όσο και αν δεν είναι το πρώτο σημείο που θα σκεφτούμε να γυμνάσουμε, μας κάνουν να δείχνουμε γοητευτικές, ιδίως με φούστα και τακούνι.

Εκτός των άλλων, πρέπει να φροντίζουμε να γυμνάζουμε σωστά τις γάμπες μας, χωρίς τραυματισμούς και χωρίς πολύ κόπο.

Υπάρχουν 4 ασκήσει που μπορούν να φτιάξουν τις γάμπες σου πάρα πολύ γρήγορα και να δείχνεις σαν να γυμνάζεσαι χρόνια!

Ποιες είναι αυτές:

1.Πόδια τεντωμένα και χέρια στη μέση. Σηκώνεις φτέρνες και στηρίζεσαι στις μύτες των ποδιών. Ανεβοκατεβάζεις για 10 φορές.

2. Πόδια λυγισμένα. Το ένα μπροστά και το άλλο πίσω. Ακουμπάς με τις μύτες στο έδαφος. Χωρίς να πατήσεις τις φτέρνες κάτω τεντώνεις τα πόδια. Επαναλαμβάνεις για 10 φορές.

3.Γόνατα λυγισμένα, έχεις το ένα πόδι να ακουμπά πίσω από το άλλο. Στηρίζεσαι από έναν τοίχο. Σηκώνεις τη φτέρνα και στηρίζεσαι στις μύτες. Ανεβοκατεβάζεις για 10 φορές.

4.Γόνατα λυγισμένα. Λεκάνη και πλάτη ψηλά και χέρια τεντωμένα κάτω. Από την ίδια θέση σηκώνεις τις φτέρνες και ανεβοκατεβάζεις 10 φορές.

Διατάσεις: Πλάτη στο έδαφος. Το ένα πόδι λυγισμένο και το άλλο τεντωμένο ψηλά. Πιέζεις προς το στήθος.

Μπορείς να επαναλαμβάνεις την άσκηση κάθε πρωί. Από την δεύτερη κιόλας εβδομάδα θα δεις αισθητή διαφορά που θα σε εκπλήξει!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *