Bedtime stories: Οι πιο χρήσιμες συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο

Γράφει η Ευθαλία Χρήστου.

Οι ρυθμοί της νέας καθημερινότητας μας προκαλούν επιπρόσθετο άγχος και δυσκολίες σε διάφορες συνήθειες, που παλαιότερα μπορεί να φάνταζαν πολύ απλοϊκές. Ο ύπνος, λοιπόν, αποτελεί μια από αυτές. Έχουμε βγει από μια δεύτερη σε μεγαλύτερη διάρκεια καραντίνα και όντας σε μια περίοδο προσαρμογής, είναι δύσκολο να κοιμόμαστε με την ίδια ευκολία. Παρακάτω μπορείτε να ανακαλύψετε μερικές πολύτιμες συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να επιστρέψετε σε… όνειρα γλυκά!

Αποχωριστείτε τις ηλεκτρονικές συσκευές

Πριν πάτε να ξαπλώσετε, αφήστε το κινητό σας σε ένα άλλο χώρο εκτός του υπνοδωματίου σας. Όσο και να σας αρέσει να χαλαρώνετε με το γνωστό scroll down στο Instagram ή ακόμη και με ένα ή δύο άρθρα, η έκθεση των ματιών σας στο blue light θα σας κάνει να αισθανθείτε πιο ξύπνιοι.

Αποφύγετε την καφεΐνη έξι ώρες πριν πάτε στο κρεβάτι

Η επίδραση της καφεΐνης στον υπνο είναι γνωστή. Δρα αφυπνώντας τον οργανισμό μας. Αντικαταστήστε τον καφέ με άλλα ροφήματα ώστε να καλύψετε αυτό το κενό. Οι εναλλακτικές σας είναι πολλές.

Μην προσπαθείτε να κοιμηθείτε αμέσως όταν ξαπλώνετε στο κρεβάτι

Ακούγεται σίγουρα αντιφατικό αλλά το να ξαπλώνετε με τη σκέψη να κοιμηθείτε εύκολα και γρήγορα και μάλιστα να προσπαθείτε και γι’αυτό, θα έχει ως κατάληξη να στριφογυρίζετε στο κρεβάτι και να μην μπορείτε να κοιμηθείτε. Βάλτε ως στόχο σας να χαλαρώσετε και να ηρεμείτε και ο ύπνος θα έρθει με τη σειρά του με ηρεμία και χωρίς πίεση.

Mπείτε για ένα ζεστό μπάνιο ή ντους

Ένα ζεστό μπάνιο ή ντους, κατά προτίμηση μία έως δύο ώρες πριν από τον ύπνο, μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα κι εύκολα. Βοηθάει τους μύες και κατ’επέκταση όλο το σώμα να χαλαρώσει. Παράλληλα, καταφέρνετε και διατηρείτε σωστά προστατευμένη την ατομική σας υγιεινή.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *