Detox now: οι διατροφικές συνήθειες που θα σας οδηγήσουν στην απώλεια των κιλών του Πάσχα

Γράφει η Ευθαλία Χρήστου.

Τόσο η υψηλή κατανάλωση υδατανθράκων λόγω της νηστείας όσο και η κατανάλωση λιπαρών την ημέρα του Πάσχα οδηγούν σε μια κατακράτηση υγρών που φαίνεται στη ζυγαριά μας. Μπορεί η διαφορά στα κιλά μας να μην είναι μεγάλη αλλά σίγουρα παρατηρείτε μια διαφορά στο σώμα σας σε ένα τόσο μικρό διάστημα. Αν και οι μέρες που βγήκατε εκτός της διατροφικής σας ρουτίνας είναι λίγες, ο οργανισμός αποσυντονίζεται. Τι μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, για να τον επαναφέρετε;

Μην πίνετε νερό με τα γεύματά σας

Μπορεί να μην έχετε ακούσει ξανά κάτι γι’αυτή τη συνήθεια αλλά συμβάλει σημαντικά στην απώλεια βάρους. Με το πόσιμο νερό που είθισται να καταναλώνετε με τα γεύματά σας, αραιώνετε ακόμη περισσότερο τα υγρά στοιχεία του πεπτικού σας συστήματος και τελικά επιβραδύνετε τη διαδικασία της πέψης. Επομένως, αν και είναι σημαντικό να διατηρείτε ενυδατωμένο όλη μέρα τον οργανισμό σας, κάντε μια παύση κατά τη διάρκεια του φαγητού για να περιορίσετε το πρήξιμο.

Καταναλώστε πρωτεΐνη πριν κοιμηθείτε...

Η πρωτεΐνη πριν τον ύπνο έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να ενεργοποιήσει ακόμη περισσότερο τον μεταβολισμό σας το επόμενο πρωί. Επιπλέον, βοηθά το σώμα σας να χαλαρώνει και να αποκτά περισσότερες δυνάμεις ενώ κοιμάστε, ώστε να ξυπνάτε και να αισθάνεστε πιο φρέσκες από ποτέ. Μια σαλάτα με πράσινα φυλλωδη λαχανικά σε συνδυασμό με τυρί ή αυγό ή κοτόπουλο ή ψάρι είναι μια καλή επιλογή.

…αλλά και με το πρώτο γεύμα της ημέρας

Όπως ακριβώς μπορείτε να τελειώσετε τη μέρα σας καταναλώνοντας πρωτεΐνη, το ίδιο μπορείτε να κάνετε και το πρωί. Πιο συγκεκριμένα, ένα πρωινό με υψηλή συγκέντρωση πρωτεΐνης θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σας ακόμα περισσότερο και παράλληλα θα σας δώσει ένα απίστευτο boost ενέργειας. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί ότι η πρωτεΐνη έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα ισχυρό θερμογόνο συστατικό -που σημαίνει ότι σας κάνει να κάψετε λίπος πιο εύκολα. Οι επιλογές σας είναι οι εξής: κουλούρι με τυρί, smoothie με φρούτα εποχής, ομελέτα με λαχανικά, τοστ με αβοκάντο, γιαούρτι με φρούτα και μέλι. Σίγουρα ανάμεσά τους θα βρείτε το αγαπημένο σας!

Βάλτε τα προβιοτικά στη ζωή σας

Η πρόσληψη πλούσιων σε προβιοτικά τροφίμων μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το πρήξιμο, το οποίο συχνά συγχέεται με το λίπος της κοιλιάς. Επίσης, τα προβιοτικά είναι ένα από τα κλειδιά για την τελική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό, σας δίνουν απίστευτη ενέργεια και νεανικό δέρμα. Μπορείτε να τα εκλάβετε είτε μέσω ειδικών συμπληρωμάτων διατροφής είτε μέσω συγκεκριμένων τροφών, όπως το γιαούρτι, ο αρακάς, οι ελιές και το κεφίρ. Επίσης, θα τα βρείτε και στο κρασί και τη μπύρα, οπότε προτιμήστε να πιείτε ένα από αυτά στην επόμενη έξοδο.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *