Διαχείριση θυμού: 5 tips για να έχεις αποτέλεσμα!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Ο θυμός είναι ένα άσχημο συναίσθημα, όχι μόνο για εσένα που το βιώνεις, αλλά και για τους άλλους γύρω σου.

Το να μην μπορείς να σκεφτείς ψύχραιμα, είναι κακό από μόνο του. Όμως είμαστε άνθρωποι και δικαιολογούνται όλα τα συναισθήματά μας, αρκεί να μάθουμε να τα οριοθετούμε και να τα περιορίζουμε.

Τα αρνητικά συναισθήματα είναι αυτά που πρέπει να περιορίσεις σίγουρα και να βελτιώσεις στον τρόπο που τα εκφράζεις.

Ιδίως οι γυναίκες πολλές φορές, επηρεασμένες λίγο περισσότερο από την καθημερινότητα, την έμμηνο ρήση και τις ορμόνες μας, «υποφέρουμε» και δεν μπορούμε να ηρεμήσουμε.

Υπάρχουν όμως tips που θα μας βοηθήσουν να ηρεμήσουμε σίγουρα.

Ακολούθησε 5 βασικά βήματα:

  • Μέτρα από μέσα σου μέχρι το δέκα. Αν δεν σου φτάνει, μέτρα μέχρι το 20, αρκεί να ηρεμήσεις.
  • Πιες νερό. Το νερό βοηθά πολύ την κυκλοφορία του αίματος και θα σε βοηθήσει σίγουρα.
  • Σκέψου κάτι θετικό για να μπορέσεις να έχεις ισορροπία.

  • Μην εστιάζεις συνεχώς στο αρνητικό. Σταμάτα να το σκέφτεσαι.
  • Μείνε για λίγο μόνη. Θα σε βοηθήσει να βάλεις σε τάξη το σωστό και το λάθος.

Μην σπαταλάς την ενέργειά σου σε λάθος σκέψεις. Εννοείται πως πάντα διεκδικείς το δίκιο σου, όμως πάντα υπάρχει ο σωστός τρόπος.

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *