Επίπεδη κοιλιά μετά τις διακοπές; Αποκτήστε την με τα πιο γευστικά τρόφιμα

Το καλοκαίρι μπορεί να πέρασε αλλά οι διαφορές διατροφικές παρασπονδίες που κάναμε έχουν αφήσει τα σημάδια τους. Αυτό όμως δεν είναι λόγος ούτε να μας αγχώνει ούτε να μας κάνει να μετανιώνουμε για το φαγητό που απολαύσαμε. Επιστρέφοντας στην καθημερινότητα μπορούμε να συνδυάσουμε την αρχή μιας νέας σεζόν με μια σειρά διατροφικών επιλογών που θα μας οδηγήσουν στην επίπεδη κοιλιά που θέλουμε. Πάμε να τις δούμε, λοιπόν….

Αβοκάντο

Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά superfoods που προτιμάται για την περιεκτικότητα του σε φυσικά μονοακόρεστα λιπαρά αλλά και για την ιδιότητα του να  ολοκληρώνει γευστικά ένα φαγητό. Προσθέστε το σε πράσινες σαλάτες η καταναλώσετε λίγες φέτες ως snack κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Σπαράγγια

Χαρη στις αντιοξειδωτικα τους δράσεις και τις φυσικές τους ίνες τα σπαράγγια παρατεινουν την χωνεψη δίνοντας μας έτσι το αίσθημα του κορεσμού κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε να τα φάτε είτε σαν σαλάτα βραστά με λίγο λεμόνι και λάδι η να τα προσθέστε σε μια ομελέτα.

Μπανάνα

Αν και υπάρχει ο διατροφικός μύθος που θέλει τη μπανάνα να είναι ένα φρούτο με πολλές θερμίδες που δεν ενδείκνυται για διατροφοι, οι ειδικοί προτείνουν την κατανάλωση μιας μπανάνας κάθε μέρα αφού χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα της σε άμυλο μπορεί να μας κρατάει χορτασμενους για κάποιες ώρες. Με αυτήν μπορείτε να δημιουργήσετε μια μεγάλη ποικιλία από smoothies που θα περιλαμβάνουν γάλα, γιαούρτι, βρώμη, ξηρούς καρπούς η αλλά φρούτα.

Παπάγια

Ένα γευστικό και εξωτικό φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες μπορεί να μας βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια λίπους στη κοιλιά. Μπορείτε να το καταναλώσετε αυτούσιο η να το προσθέσετε σε ένα γιαούρτι.

Ευθαλία

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *