Γυμνασμένα χέρια και τον χειμώνα!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Η εποχή αυτή φέρνει μεγάλη ανία στην γυμναστική, αρχίζουμε να νιώθουμε πιο ασφαλείς, αφού βγήκαν από την ντουλάπα τα χειμωνιάτικά μας και έτσι καλυπτόμαστε.

Όμως δεν πρέπει να επαναπαύουμε, και οπωσδήποτε πρέπει να συνεχίζουμε να κάνουμε τις ασκήσεις μας για να διατηρούμε όλο το σώμα υγιές και σφιχτό.

Ας δούμε 3 βασικές ασκήσεις για τρομερά χέρια. Άλλωστε τα χέρια μας, είναι η αρχή της εικόνας μας.

1.Σταθείτε σε όρθια θέση κρατώντας την μπάρα με τα δύο σας χέρια.

Εκτελέστε κάμψη και στους δύο αγκώνες, διατηρώντας τις ωμοπλάτες σε κατάσπαση.

Σηκώστε την μπάρα στο επίπεδο του στήθους. Μην επιτρέψετε στην οσφυϊκή μοίρα να δημιουργηθεί λορδωτική στάση. Διατηρήστε την σπονδυλική στήλη σε ουδέτερη θέση.

Κατεβάστε αργά την μπάρα στην αρχική θέση κάνοντας έκταση στους αγκώνες.

Εκτελέστε 3-5 σετ και 6-12 επαναλήψεις.

2.Σε καθιστή θέση με τα πόδια τοποθετημένα στο άνοιγμα των ώμων και με το κεφάλι να κοιτάζει μπροστά.

Πιάστε δύο λαβές σε μία τροχαλία, με τους αγκώνες σε θέση κάμψης.

Διατηρήστε τους ώμους σε κατάσπαση και θέση προσαγωγής.

Σπρώξτε τα χέρια σας παράλληλα με το έδαφος μέχρι τα χέρια σας να έρθουν σε πλήρη έκταση. Μην αφήσετε τους ώμους σας να ανυψωθούν κατά την διάρκεια εκτέλεσης της άσκησης.

Διατηρήστε την θέση αυτή.

Επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Εκτελέστε 3-5 σετ και 6-12 επαναλήψεις.

3.Σταθείτε σε όρθια θέση διατηρώντας το κεφάλι σε ευθεία.

Κρατήστε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι και έχοντας τα χέρια δίπλα από το σώμα σας, με τις παλάμες να κοιτάζουν η μία την άλλη.

Εκτελέστε κάμψη στους αγκώνες (hammer curls) ενώ διατηρείτε τις παλάμες σας με φορά η μία προς την άλλη.

Κατά την διάρκεια της άσκησης διατηρήστε τις ωμοπλάτες σε κατάσπαση.

Επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση.

Μένουμε γυμνασμένες χειμώνα-καλοκαίρι!

 

You May Also Like