Το λάθος στο μαγείρεμα που στερεί τα θρεπτικά συστατικά από τις τροφές

Γράφει η Ευθαλία Χρήστου.

Στην προσπάθεια μας να φτιάξουμε ένα νόστιμο φαγητό πολλές φορές πέφτουμε σε λάθη που μπορεί να μην κάνουν το φαγητό ανθυγιεινό αλλά σίγουρο μειώνουν τη θρεπτική του αξία. Αυτό αδικεί το σπιτικό φαγητό που αφιερώνουμε χρόνο για να επιλέξουμε υλικά και να το μαγειρέψουμε. Ένας από αυτούς τους παράγοντες είναι το αλάτι που είναι γνωστό για τις ιδιότητες του τόσο στο φαΐ όσο και στη διατροφή. Αν και κάνει το φαγητό να είναι νόστιμο, το αλάτι δεν είναι καθόλου αθώο για την υγεία μας.

Ορθό θα ήταν να γνωρίζετε, πως η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να προκαλέσει έμμεσα -ή κι άμεσα- προβλήματα υγείας, με πιο απλό παράδειγμα την κατακράτηση υγρών και με πιο επικίνδυνο την υπέρταση. Όπως είναι προφανές, σε κανένα δεν αρέσει να τρώει άνοστο το φαγητό του! Σε περίπτωση που δε μαγειρεύετε και τόσο συχνά, δεν είναι καθόλου δύσκολο το να το παρακάνετε με την ποσότητα αλατιού που θα προσθέσετε, κάνοντας έτσι τα πιάτα σας εξαιρετικά θερμιδικά.

Ένας καλός τρόπος για να περιορίσετε την κατανάλωση αλατιού είναι να γεμίσετε τα ράφια της κουζίνας σας με μπαχαρικά που θα αντικαταστήσουν επάξια την έντονη γεύση του αλατιού. Μεταξύ αυτών μην ξεχάστε να συμπεριλάβετε το κάρυ που ταιριάζει υπέροχα με το κοτόπουλο, το πιπέρι θα κάνεις τα πιάτα σας spicy και η αγαπημένη ρίγανη που εναρμονίζεται σχεδόν με τα πάντα.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *