Morning glory: Οι τροφές που δε πρέπει να λείπουν από ένα υγιεινό πρωινό

Γράφει η Ευθαλία Χρήστου.

Αν θέλουμε να χάσουμε βάρος, η αρχή πρέπει να γίνει από το πρωινό που είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας. Αν συμπεριλάβετε σε αυτό τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, τότε αυτό σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο στόχο κιλών που θέλετε. Πάμε να δούμε αυτά τα θαυματουργά superfood, λοιπόν…

Αυγά

Πλούσιο σε πρωτεΐνες και με ένα πλήθος σημαντικών βιταμινών και ανόργανων συστατικών, όπως το σελήνιο και η ριβοφλαβίνη, τα αυγά αποτελούν μία από τις πιο υγιεινές επιλογές για την πρωινή διατροφή σας. Τα αυγά μπορεί να μειώσουν την όρεξή σας, όταν τα καταναλώνετε το πρωί, αφού σας κρατούν χορτάτους για αρκετές ώρες, ενώ παράλληλα βοηθούν σημαντικά στην απώλεια βάρους. Δοκιμάστε να μαγειρεύετε δύο ή τρία αυγά οποιουδήποτε στιλ -βραστά, scrambled ή και ποσέ, συνδυάζοντάς τα με μια μερίδα των αγαπημένων σας λαχανικών, για να δημιουργήσετε το πιο πλήρες, θρεπτικό και νόστιμο πρωινό.

Μπανάνες

Υψηλές σε φυτικές ίνες, αλλά χαμηλές σε θερμίδες, οι μπανάνες αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για να συνοδεύσουν τα δημητριακά σας ή και να τα αντικαταστήσουν το πρωί. Μια μεσαία μπανάνα έχει μόλις πάνω από 100 θερμίδες, ωστόσο περιέχει 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών, που βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς περιορίζουν τις λιγούρες και σας κρατούν χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επιλέξτε να τις κόψετε σε κομμάτια και να τις τοποθετήσετε σε ένα μπολ με άπαχο γιαούρτι, τυρί cottage ή πλιγούρι βρώμης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άγευστες, πράσινες μπανάνες σε smoothie για πρωινό που θα σας δώσει το άμυλο που χρειάζεστε!

Μούρα

Οι ποικιλίες μούρων, όπως οι φράουλες, τα μύρτιλλα, τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι όλα ιδιαίτερα υγιεινά, γεγονός που σημαίνει ότι όχι μόνο έχουν χαμηλές θερμίδες, αλλά είναι γεμάτα με τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό. Εκτός από την παροχή πολλών σημαντικών βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων λοιπόν, τα berries ή γνωστά και ως μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, γεγονός που μπορεί να μειώσει την ανάγκη σας για φαγητό. Προσθέστε τα στο πρωινό σας, τοποθετώντας τα μέσα σε πλιγούρι βρώμης ή γιαούρτι, με σκοπό να ευεργετηθείτε από τα μοναδικά οφέλη τους, αλλά και να περιορίσετε τις έξτρα θερμίδες.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *