Οι 2 βασικές ασκήσεις για δυνατά πόδια!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Είστε αρχάρια στην γυμναστική; Θέλετε να γυμνάσετε πόδια και γλουτούς;

Υπάρχουν δύο βασικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις εύκολα και γρήγορα στο σπίτι σου και να γυμναστείς πάρα πολύ καλά και φυσικά πάρα πολύ γρήγορα!

Πάμε να ξεκινήσουμε;

Καθίσματα

Στέκεστε όρθιοι με την πλάτη σας σε ευθεία θέση, ανοίγετε τα πόδια σας περίπου 20 εκατοστά και λυγίζετε τα πόδια σας μέχρι οι μηροί σας να βρίσκονται σε παράλληλη θέση με το έδαφος. Με αργό ρυθμό, επιστρέφετε στην αρχική σας θέση. Κάνετε 3 σετ των 20 επαναλήψεων. Αν θέλετε μπορείτε να αυξήσετε το βαθμό δυσκολίας προσθέτοντας βάρη ή αυξάνοντας των αριθμό των επαναλήψεων.

Προβολές

Στέκεστε όρθιοι με τα πόδια σας ανοιχτά κατά μήκος των γοφών. Παίρνετε μια ανάσα και λυγίζετε το ένα πόδι σας προς τα εμπρός. Το πίσω πόδι θα πρέπει να στηρίζεται στη σφαίρα του ποδιού ενώ παράλληλα λυγίζετε το γόνατό σας προς την κατεύθυνση του σώματός σας. Διατηρείτε την πλάτη σας σε ευθεία θέση και φροντίζετε το μπροστινό γόνατο να μην λυγίζει περισσότερο από 90 μοίρες ή να ξεπερνά το δάχτυλο του ποδιού σας.

Χαμηλώνετε το σώμα σας μέχρι ο μηρός του μπροστινού ποδιού να είναι παράλληλος με το έδαφος. Επιστρέφετε στην αρχική σας θέση, πιέζοντας τους μυς των ποδιών σας, χωρίς να λυγίζετε τον κορμό σας.

Κάνετε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Μην αφήνετε το σώμα σας χωρίς γυμναστική! Κάντε έστω λίγο κάθε μέρα ή κάθε δύο μέρες!

You May Also Like