Ποιοτικός ή ποσοτικός ύπνος;

Πόσοι από εμάς έχουμε τη δυνατότητα να κοιμηθούμε πάνω από 8 ώρες;

Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας πολλές φορές δεν μας αφήνουν να κοιμηθούμε πολλές ώρες και έτσι κάποιες μέρες νιώθουμε κουρασμένοι.

Ο ελλιπής ύπνος μπορεί να μας κάνεις να νιώθουμε εξουθενωμένοι και αδύναμοι, ενώ ταυτόχρονα γερνάει τα κύτταρά μας, αργά και βασανιστικά.

Όμως ταυτόχρονα μπορεί να κοιμάσαι πάνω από 7 ώρες και όμως να μην νιώθεις καλά. Αυτό έχει να κάνει με την κακή ποιότητα ύπνου.

Η ποσότητα και η ποιότητα του ύπνου πρέπει απαραίτητα να συμβαδίζουν.

Μπορεί να έχεις την δυνατότητα να κοιμηθείς 10 ώρες, όμως να ξυπνάς στο ενδιάμεσο διάστημα, ή να μπαίνει φως στα μάτια σου και να μην καταφέρνεις να κοιμηθείς καλά.

Εκεί υπάρχει ποσότητα ύπνου, όμως η ποιότητα είναι κάκιστη και ο οργανισμός σου δεν καταφέρνει να ξεκουραστεί.

Τι μπορείς να κάνεις για να εξασφαλίσεις έναν καλό ύπνο που θα σε αναζωογονεί;

Καταρχάς μην αργείς να πέσεις στο κρεβάτι σου. Όσο πιο νωρίς, τόσο πιο καλά. Ιδανικές ώρες ύπνου είναι μεταξύ 11 το βράδυ και 8 το πρωί.

Σε αυτές τις ώρες αναζωογονούνται τα κύτταρά σου και νιώθεις πιο ξεκούραστη.

Μπορείς να φοράς μάσκα ύπνου, ώστε να μην μπαίνει φως στα μάτια σου και να ξεκουράζεσαι.

Έρευνες άλλωστε έχουν δείξει πως τα μάτια μας ξεκουράζονται πολύ περισσότερο αν κοιμόμαστε στο απόλυτο σκοτάδι.

Ο καλός ύπνος μας βοηθά να ανταποκριθούμε σε κάθε δύσκολη μέρα! Μας αξίζει η σωστή ξεκούραση!

Κάτια Καραχάλιου

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *