Πώς επηρεάζει η διατροφή μας το λίπος στην κοιλιά;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Η διατροφή μας το Νο1 βασικό πράγμα που πρέπει να προσέχουμε για να μην παχύνουμε. Πριν ξεκινήσουν όμως τα κιλά να φαίνονται, αυτό που βλέπουμε πρώτο είναι το λίπος στα πόδια και την κοιλιά.

Αυτά τα σημάδια πρέπει να τα δεις και να αλλάξεις άμεσα διατροφή. Το λίπος που φτιάχνει στιβάδες σιγά σιγά στο σώμα μας, δύσκολα φεύγει.

Και μπορεί να πετύχεις και να μην παχύνεις, όμως το λίπος θα προκαλέσει ένα δυσάρεστο σημείο στο σώμα σου που με τον καιρό δεν θα σου αρέσει καθόλου και μάλιστα δύσκολα θα φεύγει με γυμναστική.

Πώς μπορείς να πετύχεις να μην έχεις λίπος;

Διάλεξε αποτοξινωτικές τροφές. Ποιες είναι αυτές;

Επίλεξε οπωσδήποτε ρόδια, σαγκουίνι και ακτινίδια.

Εκτός από τις βιταμίνες που σου δίνουν, αποτοξινώνουν από το λίπος!

Προσπάθησε να έχεις περισσότερες σαλάτες στη διατροφή σου. Κόψε το άμυλο και τα γλυκά και ξεκίνα να εισάγεις φρούτα και λαχανικά.

Κόψε εντελώς τη ζάχαρη και αντικατέστησε την με ζαχαρίνη.

Προσπάθησε να μην τρως αργά. Το να τρως αργά το βράδυ συσσωρεύει λίπος και σίγουρα δεν σε βοηθά.

Κάνε αερόβια άσκηση, ώστε να κάψεις το κακό λίπος.

Βάλε στη ζωή σου τα καλά λιπαρά. Καρύδια και αμύγδαλα είναι βασικές πηγές.

Πρόσεξε τη διατροφή σου και μάθε να προσέχεις, για να έχεις ένα σώμα που θα αγαπάς ακόμα περισσότερο!

 

 

You May Also Like