Πρωινή γυμναστική για να είσαι εύκολα σε φόρμα!

Τι καλύτερο από ένα καλό πρωινό και γυμναστική μικρής διαρκείας για να ξεκινήσει η μέρα σου;

Γεμίζεις ενέργεια και ξεκινάς δυναμικά τη μέρα σου!

Με λίγες ασκήσεις μπορείς να κρατήσεις τη φόρμα σου και να είσαι πάντα fit χωρίς κόπο!

Πάμε να δούμε:

1. Ξεκινάμε με μικρά άλματα.
2. Κάνουμε τρία σετ των δέκα επαναλήψεων πουσαπς.

3. Παίρνουμε βαράκια και κάνουμε 3 σετ των δέκα επαναλήψεων ασκήσεις στα χέρια.

4. Αφού τελειώσαμε με τα χέρια, ξεκινάμε 3 σετ των δέκα επαναλήψεων καθίσματα.

5. Καθόμαστε όρθιοι και γυμνάζουμε γλουτούς ανασηκώνοντας τα πόδια μας προς τα πίσω. 3 σετ των δέκα επαναλήψεων.

6. Stretching και είσαι έτοιμη να φας πρωινό και να αδράξεις τη μέρα!

Κάτια Καραχάλιου

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *