Πρωινό στρες; Έτσι θα το καταπολεμήσετε ξεκινώντας ευχάριστα την ημέρα σας

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι εύκολη υπόθεση για πολλούς και αυτό αρκεί για να δημιουργήσει ένα άγχος. Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες έχει αποδειχθεί, ότι το σώμα μας αισθάνεται το στρες περισσότερο το πρωί. Αυτό συμβαίνει, επειδή τα επίπεδα κορτιζόλης αυξάνονται κατά τις πρώτες πρωινές ώρες, με τα υψηλότερα να είναι περίπου στις 7 π.μ. Για να διατηρήσετε λοιπόν, δραστήριο τον εγκέφαλο και το σώμα σας εκτός κρεβατιού, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παραμένετε χαλαροί, ξυπνώντας με τον παρακάτω απόλυτο αντι-στρες οδηγό, που θα σας κάνει να απολαμβάνετε περισσότερο τα πρωινά σας.

Σηκωθείτε από το κρεβάτι 10′ νωρίτερα

Δέκα λεπτά ύπνου παραπάνω μπορεί να είναι ένας πειρασμός που δεν μπορούμε να αντισταθούμε κάθε πρωί αλλά ξέρουμε ότι δεν θα μας προσφέρει την ξεκούραση που θέλουμε για να ξεκινήσουμε την μέρα μας με ενέργεια. Αντίθετα, με το να σηκωθείτε έστω και 10 λεπτά νωρίτερα, προσφέρετε στον εαυτό σας περισσότερο χρόνο -γεγονός που λειτουργεί αγχολυτικά σε πολλές περιπτώσεις και έχετε λίγο χρόνο για να προσαρμοστεί το σώμα σας στην έναρξη μιας νέας ημέρας.

Περιορίστε την καφεΐνη

Πριν καταναλώσετε μία κούπα καφέ ή ένα φλιτζάνι τσάι, πιείτε ένα ποτήρι με ζεστό νερό και μια φέτα λεμόνι. Αυτό θα σας ξυπνήσει χωρίς περιττή ένταση και θα προετοιμάσει το στομάχι σας καλύτερα να δεχτεί το οτιδήποτε στη συνέχεια. Επίσης, αν νιώθετε ένταση ή νευρικότητα προσπαθήστε να περιορίσετε την κατανάλωση καφέ σε μια φορά ημερησίως για μια συνολική θετική αύρα, χωρίς στρες και νεύρα.

Προσθέστε την πρωτεΐνη στο πρωινό σας

Δώστε τα κατάλληλα «καύσιμα» στον οργανισμό σας, με το να προσθέσετε την πρωτεΐνη στο πρωινό σας γεύμα. Αυτή θα σας δώσει συνεχόμενη ενέργεια και θα σας βοηθήσει επίσης, να αποφύγετε διάφορους «πειρασμούς», όπως τα γλυκά, τα muffins ή τα donuts. Ωστόσο, εάν δεν αισθάνεστε πεινασμένοι τη στιγμή ακριβώς που ξυπνάτε, μην ανησυχείτε, αλλά απολαύστε το πρωτεϊνικό σας γεύμα όταν σας έρθουν οι πρώτες λιγούρες.

Προετοιμαστείτε από το προηγούμενο βράδυ

Περάστε 5 με 10 λεπτά κάθε βράδυ προετοιμάζοντας και καταλήγοντας στα ρούχα που θα φορέσετε την επόμενη ημέρα καθώς και τα πράγματα που πρέπει να έχει η τσάντα σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να μη βιάζεστε το πρωί και να μην επιφορτίζεστε με το τι θα βάλετε την τελευταία στιγμή.

Ευθαλία Χρήστου

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *