Be smart, be healthy: Φθινοπωρινά φρούτα και λαχανικά για γερό ανοσοποιητικό

Κάθε εποχή έχει τις δικές τις αγαπημένες συνήθειες. Μπορεί το καλοκαίρι να φημίζεται για τη μεγάλη του ποικιλία σε φρούτα αλλά το φθινόπωρο είναι εκείνο που περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά που μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό σας ενάντια στις διάφορες εποχιακές ιώσεις που έρχονται αλλά και στον ιό της πανδημίας που διανύουμε. Πάμε να τα δούμε λοιπόν….

Αχλάδι

Έχοντας 100-130 θερμίδες, αυτό το φρούτο αποτελεί ένα ιδανικό snack για κάθε ώρα της ημέρας. Ούτε λίγο ούτε πολύ γλυκό ανταποκρίνεται σε όλα τα γούστα. Εκτός από τα αντιοξειδωτικά του στοιχεία, περιέχει σίδηρο και βιταμίνες Β.

Ακτινίδιο

Ένα ιδιαίτερο φρούτο ιδανικό να το κατανλώσετε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας όπως είναι είτε να το χτυπήσετε στο multi και να το πιείτε σαν χυμό. Πλούσιο σε νερό βιταμίνες και μέταλλα ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και δρα λόγω των φυτικών ινών κατά της δυσκοιλιότητας.

Σπανάκι

Αρκεί  ένα φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι για να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες σας μας σε βιταμίνες Α και Κ ενώ ταυτόχρονα αποτελεί πλούσια πηγή μαγγανίου φολλικού οξέος, λουτεΐνης και σιδήρου. Καταναλώστε το σε πίτες, φτιάξτε σπανακόρυζο ή ακόμα και μόνο του. Η προσθήκη μάλιστα μιας κουταλιάς ελαιολάδου θα αυξήσει την απορρόφηση της λουτεΐνης που προστατεύει τα οστά.

Μπρόκολο

Είναι το ιδανικό λαχανικό για να συνοδεύσετε ψητό κρέας ή ψάρι ή να το χρησιμοποιήσετε για να συνθέσετε ευφάνταστες μακαρονάδες. Διαθέτοντας μια πληθώρα απαραίτητων συστατικών όπως το φολλικό οξύ, οι διαιτητικές ίνες, η βιταμίνη Ε και Α, καθώς και η σουλφοραφάνη πετυχαίνει να θωρακίσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα αλλά και να αποτοξινώσει τον οργανισμό σας.

Ευθαλία

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *