Snack time: νόστιμες και υγιεινές προτάσεις για όλες τις ώρες της ημέρας

Γράφει η Ευθαλία Χρήστου.

Δεκατιανό ή απογευματινό, το snack δεν πρέπει να παραλείπεται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν και είναι ένα βοηθητικό γεύμα, είναι αυτό που μεσολαβεί μεταξύ των βοηθητικών γευμάτων και σταματάει την πείνα μας. Χωρίς το snack οι ώρες που μεσολαβούν μεταξύ των γευμάτων είναι πολλές και αυτό φέρνει πίσω τον μεταβολισμό σας. Είτε είστε λάτρης του γλυκού είτε του αλμυρού, παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές προτάσεις με γευστικό ενδιαφέρον!

Ντοματίνια

Διαλέξτε την αγαπημένη σας ποικιλία που να διακρίνεται από φυσική, γλυκιά γεύση και μειωμένη οξύτητα. Τα ντοματίνια άλλωστε είναι ακόμη πιο εύγευστα και αποτελούν ένα από τα καλύτερα και πιο χορταστικά snacks, που μπορεί να καταναλώσει εύκολα κάποιος που κάνει δίαιτα. Προτιμήστε να τα περιχύσετε με κρέμα μπαλσάμικου -μια νόστιμη πρόταση είναι αυτή με γεύση ρόδι-, αλάτι και αν είστε λάτρεις και λίγη ρίγανη.

Ομελέτα με ασπράδια αυγών

Είναι ευρέως γνωστό ότι τα αυγά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη -17 γραμμάρια ανά αβγό- και έτσι γίνονται ένα υπέροχο snack όταν βρίσκεστε σε δίαιτα. Προτιμήστε να τα μαγειρέψετε σε μια λεπτή ομελέτα (μονάχα φτιαγμένη από ασπράδια αβγών), την οποία μπορείτε να συνοδεύσετε με κάποια πρασινάδα της επιλογής σας, αλλά και να φροντίσετε να την αρωματίσετε με λάδι τρούφας, φρέσκο πιπέρι και φυσικά αλάτι!

Γιαούρτι με φρούτα

Ιδιαίτερα το στραγγιστό γιαούρτι περιέχει τις διπλάσιες πρωτεΐνες από τα άλλα είδη και αυτός είναι και ο λόγος που θα σας χορτάσει σίγουρα. Για περισσότερη γεύση τοποθετήστε το για λίγη ώρα στην κατάψυξη μέχρι να γίνει σαν παγωτό και στη συνέχεια αναμείξτε το με εύγευστα φρούτα του δάσους -μπορείτε και με μέλι.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *