Τρεις τροφές που βοηθούν στην απορρόφηση σιδήρου!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Εσύ το γνώριζες πως το σίδηρο μπορεί να το λαμβάνεις από κάποιες τροφές, αλλά να μην απορροφάται σωστά από τον οργανισμό;

Αυτό συμβαίνει γιατί ο συνδυασμός των φαγητών που κάνεις δεν ευνοούν καθόλου την απορρόφησή του, με αποτέλεσμα να παίρνεις σε μικρότερες ποσότητες και πολλές φορές να μην αρκεί.

Τι πρέπει λοιπόν να κάνεις, ώστε να πετύχεις τον σωστό συνδυασμό και φυσικά να βοηθήσεις τον οργανισμό σου;

Πρέπει να ενισχύσεις κυρίως τη σαλάτα σου. Το σπανάκι είναι βασική πηγή σιδήρου και βοηθά πολύ τον οργανισμό μας.

Σκέτο μπορεί να σου δώσει βασικά συστατικά που βοηθούν τον οργανισμό. Σε συνδυασμό όμως με τη ντομάτα, ο σίδηρος σου ανεβαίνει άμεσα.

Το μοσχάρι είναι επίσης βασική πηγή σιδήρου. Μπορεί να το τρως με διάφορους συνδυασμού, όμως το λεμόνι είναι το καταλληλότερο. Το λεμόνι βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου και ενισχύει την βιταμίνη C.

Μην ξεχνάς το πορτοκάλι στα πρωινά σου. Το πορτοκάλι είναι εξαιρετικό σαν χυμός, αλλά ακόμα και μέσα στη σαλάτα. Η βιταμίνες του είναι ωφέλημες, όπως ωφέλημο είναι και το ότι βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου.

Κάνε σωστούς συνδυασμούς, ενίσχυσε τον οργανισμό σου.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *