Vegeterian τηγανητό ρύζι για βραδυνό με λιγότερο από 400 θερμίδες

Το βράδυ είναι η ώρα της ημέρας που δεν ενδείκνυται για κατανάλωση φαγητού με πολλές θερμίδες αλλά σίγουρα χρειάζεται ένα γεύμα που θα μας κάνει να μη σκεφτόμαστε το φαγητό πριν κοιμηθούμε και να αποφύγουμε τα τσιμπολόγηματα. Ένα πιάτο με λιγότερες από 400 θερμίδες που συνδυάζει υδατάνθρακες λαό φυτικές ίνες θα ήταν ιδανικό γι’ αυτήν την περίπτωση. Ένα τέτοιο πιάτο είναι το τηγανητό vegeterian ρύζι για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα.

Υλικά:

  • 1 κ.σ. ελαιόλαδο
  • ψιλοκομμένο καρότο, κρεμμύδι λευκό,
  • κομμάτια καλαμποκιού, πιπεριές πολύχρωμες
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 4 φλυτζάνι καστανό ρύζι βρασμένο
  • 1 αυγά χτυπημένο
  • 2 κ.σ. σάλτσα σόγιας

Εκτέλεση: Σε ένα wok, ζεστάνετε το ελαιόλαδο και προσθέστε τα λαχανικά μέχρι να ροδίσουν για 3 έως 4 λεπτά. Αφαιρέστε τα και στο ίδιο τηγάνι προσθέστε το ψιλοκομμένο σκόρδο αλλά και το προμαγειρεμένο ρύζι. Μετά από 1 λεπτό πιέστε το ρύζι στα πλάγια του τηγανιού, τοποθετήστε τα αυγά στη μέση και μαγειρέψτε ανακατεύοντας όλα τα υλικά μαζί. Τέλος, βάλτε τη σάλτσα σόγιας καθώς και τα μαγειρεμένα λαχανικά.

Τα υλικά είναι για 4 μερίδες με την καθεμία να έχει 360 θερμίδες.

Καλή όρεξη!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *