Βραδινή γυμναστική για καλό ύπνο!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Πόσες προτιμούν την πρωινή και πόσες την βραδινή γυμναστική;

Εντάξει υπάρχουν και οι υπόλοιποι που δεν προτιμούν καμία!

Όμως εμείς θα σου δώσουμε λόγο να ξεκινήσεις την βραδινή γυμναστική.

Όλη η ένταση της ημέρας, έπειτα από πολλή δουλειά, από πολλή κούραση; Που θα πάει;

Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς;

Όλα λοιπόν τα λύνεις κάνοντας για αρχή ήπια και έπειτα πιο έντονη βραδινή γυμναστική.

Καταρχάς με αυτή τη ζέστη είναι πολύ καλύτερο να επιλέγεις να κάνεις γυμναστική σε ώρες που δεν θα ζεσταίνεσαι πολύ.

Το να έχει λίγη δροσούλα, είναι σίγουρα καλύτερο.

Μπορείς να επιλέξεις ένα τρέξιμο στη δροσιά και έπειτα χαλαρές ασκήσεις.

Επίλεξε να πας σε ένα μέρος δίπλα στη θάλασσα για να το συνδυάσεις με μια βραδινή βουτιά!

Όλη σου η κούραση θα φύγει αμέσως και θα δεις πως ο ύπνος σου θα γίνει καλύτερος.

Όμως η βραδινή γυμναστική κάνει καλό στο σώμα, αφού όλες σου οι θερμίδες της μέρας πάνε «περίπατο»!

Διάλεξε υγιεινό τρόπο ζωής και φυσικά καλή γυμναστική!

Αγαπάμε το σώμα μας, αγαπάμε εμάς!

You May Also Like