Ναι, ο διάσημος οίκος Burberry άλλαξε λογότυπο! Και δεν άλλαξε από μόνο του, το άλλαξε ο νέος Chief Creative Officer του οίκου, Riccardi Tisci.
Είχαμε συνηθίσει το ίδιο λογότυπο της Burberry από το 1901. Μέχρι χθες. Γιατί το λογότυπο άλλαξε με απόφαση του Tisci, ο οποίος παλιά βρισκόταν στον γαλλικό οίκο Givenchy, τον οποίο και εγκατέλειψε.
Και κάπως έτσι βρέθηκε στη Bureberry και μπήκε δυναμικά με αλλαγές.
Και η πρώτη ήταν να συνεργαστεί με την Vivienne Westwood και η δεύτερη που προκάλεσε αίσθηση, ήταν να αλλάξει το logo.Το νέο λογότυπο είναι σχεδιασμένο από τον Βρετανό γραφίστα Peter Saville και έχει τα αρχικά του ιδρυτή του οίκου, Thomas Burberry. Πρόκειται για ένα απλό, κομψό μονόγραμμα, έχει τα αρχικά Τ και B και “παίζει” λίγο πολύ με τα γνωστά χρώματα πορτοκαλί, μπεζ και λευκό.
«Ο Peter είναι ένας από τους καλύτερους σχεδιαστές της γενιάς μας. Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργαστήκαμε για να δημιουργήσουμε τη νέα οπτική γλώσσα του οίκου», σχολίασε ο Tisci για τον σχεδιαστή.
Εσένα σ’ αρέσει το νέο logo της Burberry;