The Ordinary: Το vegan brand που ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα.

Γράφει η Άτζη Μπένου.

Το τριήμερο έφτασε στο τέλος του και επειδή είναι καλοκαίρι και ο ήλιος είναι πιο έντονος τώρα ήρθε η ώρα να βάλουμε στη ρουτίνα της καθημερινότητας μας περισσότερα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας μας. Εδώ και λίγους μήνες συγκεκριμένα στην αρχή του 2021 κατέφτασαν στην Ελλάδα μέσω των Sephora Greece τα προϊόντα του brand The Ordinary κάτι το οποίο το περίμενα πάρα πολύ καιρό.

Έχοντας διαβάσει κριτικές από τους μεγαλύτερους make up artist και δερματολόγους της Αμερικής αλλά και από τα τρία προϊόντα που έχω αποκτήσει στο μπουντουαρ μου ήρθε η ώρα να σας πω την προσωπική μου άποψη για την εταιρεία αυτή αλλά και ποιο λόγο όλοι οι skincare junkies έχουμε πάθει μια μικρή εμμονή. Καταρχάς πρόκειται για ένα brand καλλυντικών που δημιουργήθηκε το 2013  στο Τορόντο με σκοπό να μας μυήσει όλους όχι μόνο στο skincare αλλά και στα ενεργά συστατικά. Ανήκει στην ομπρέλα των Deciem (το όνομα της εταιρείας) και είναι το πρώτο brand το οποίο άρχισε να μιλάει για δραστικά συστατικά πριν αυτά γίνουν τάση. Με λίγα λόγια πριν τα The Ordinary λέξεις όπως ρετινοειδή ή βιταμίνη C βρίσκονταν πίσω στα ψιλά γράμματα των συστατικών και όχι μόνο στις ετικέτες.

Συνοψίζοντας αν έπρεπε να αναφέρω τα τρία πιο βασικά χαρακτηριστικά του vegan brand αυτού αυτά σίγουρα θα ήταν: 1) Η value for money οικονομικά προσιτή φιλοσοφία συ συνδυασμό με την ποιότητα του ( δεν ορκίζονται τυχαία δερματολόγοι σε αυτό), η <<εργαστηριακή>> πραγματικά ξεχωριστή αισθητική των προϊόντων που σε κάνει να τα ξεχωρίζεις σε σχέση με τα υπόλοιπα και τέλος ο πρωταγωνιστικός ρόλος των δραστικών ενεργών συστατικών τόσο στη σύνθεση όσο και στο packaging του brand. Tο μόνο σίγουρο είναι πως δηλώνω φαν και σίγουρα θα παραγγείλω ξανά κάποιο άλλο ενεργό συστατικό από το brand αυτό το Φθινόπωρο πλέον.

 

 

You May Also Like