3 λόγοι για να γίνω χειμερινή κολυμβήτρια!

Οι περισσότεροι από εμάς μόλις ξεκινούν τα πρώτα κρύα σταματούν τα μπάνια στη θάλασσα, αφού δεν έχουν την ίδια όρεξη και θεωρούν πως θα κρυώσουν.

Άλλοι πάλι παίρνουν την πετσέτα τους στον ώμο και κυκλοφορούν με το μαγιό, ακόμα και μέσα στο κρύο!

Έχεις όμως αναρωτηθεί ποτέ, τι κάνει αυτούς τους ανθρώπους να συνεχίζουν τα μπάνια τους παρά την αισθητή πτώση της θερμοκρασίας μέσα στο χειμώνα; Μα φυσικά θα υπάρχουν κάποια θετικά!

Έτσι μπορούμε να μάθουμε τρία βασικότατα οφέλη και να σκεφτούμε αν θέλουμε να συνεχίσουμε τα μπάνια μας, ή να πατήσουμε από τώρα pause μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι!

Ο χειμερινός κολυμβητής έχει πιο ανεβασμένη διάθεση!

Και τι σημαίνει αυτό; Το σώμα μας προκειμένου να αντιμετωπίσει την αλλαγή της θερμοκρασίας και τον «πόνο» στο δέρμα χρησιμοποιεί ενδορφίνες, που οφείλονται στην βελτίωση της ψυχικής διάθεσης και στην μείωση του πόνου. Οι ενδορφίνες αυτές που απελευθερώνει το σώμα μας είναι στην ουσία η μορφίνη του οργανισμού μας. Βασικότατος λόγος να συνεχίσεις τα μπάνια σου!

Σφίγγει το δέρμα!

Το κρύο νερό βοηθά αισθητά να μην χαλαρώσει το δέρμα μας. Πράγμα που σημαίνει εκτός των άλλων πως μειώνει και την κυτταρίτιδα. Ποια δεν θέλει σφριγηλό δέρμα; Αυτός είναι ο φυσικός τρόπος να το έχεις.

Είναι η καλύτερη γυμναστική!

Δεν υπάρχει καλύτερη άσκηση από την κολύμβηση. Τι καλύτερο από το να κολυμπάς λίγο στη θάλασσα και το χειμώνα; Γυμνάζεις το σώμα σου αισθητά, αρκεί βέβαια να μην το παρακάνεις!

Η χειμερινή κολύμβηση είναι καλό να έχει όρια! Δεν χρειάζεται να παραμείνεις στη θάλασσα πάνω από μισή ώρα, ακόμα και αν πάψεις να νιώθεις κρύο από κάποιο σημείο και μετά. Η πτώση της θερμοκρασίας είναι αισθητή και μπορεί να οδηγήσει σε υποθερμία. Γι’ αυτό συνεχίζεις τα μπάνια σου, έχεις τα οφέλη σου, αλλά με μέτρο!!

Μην σταματάς λοιπόν, συνέχισε τα μπάνιο όσο περισσότερα μπορείς! Μην αφήνεις την αλλαγή του καιρού να σου στερεί τη θάλασσα!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *