Πολύ συχνά όλες μας υιοθετούμε tips και συμβουλές ομορφιάς που δε χρειάζονται, δε μας ταιριάζουν ή πολύ απλά δεν ισχύουν..
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παραμελούμε την καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς μας κάνοντας ακόμα μεγαλύτερο κακό στο δέρμα μας από τι του κάνουμε ακολουθώντας απλά τις συμβουλές ομορφιάς που διαβάζουμε στο ίντερνετ..
Ποιοι είναι όμως οι μύθοι της ομορφιάς; Ας τους δούμε
Mπορείς να κοιμηθείς με το mineral make up σου
Όταν οι εταιρίες ξεκίνησαν να λανσάρουν mineral πούδρα χρησιμοποίησαν όρους όπως απόλυτα «φυσικό» και «χωρίς άρωμα» κάνοντας τις περισσότερες γυναίκες να πιστεύουν ότι μπορούν να κοιμηθούν και με αυτό.. Όμως αυτό είναι μεγάλο λάθος καθώς τίποτα δε συγκρίνεται με τον καθαρισμό και την ενυδάτωση του δέρματος πριν τον βραδινό ύπνο.
Oι λάμψεις ταιριάζουν μόνο σε νεανικά πρόσωπα
Η επιλογή προιόντων πρέπει να γίνεται με γνώμονα να αναδεικνύουν το πρόσωπο και να τονίζουν τα όμορφα χαρακτηριστικά του ανεξάρτητα από την ηλικία. Ακόμα κάποια νέα προϊόντα απευθύνονται και σε πιο ώριμες επιδερμίδες αφού συμπεριλαμβάνουν διακριτικές λάμψεις.
Μπορώ να χρησιμοποιώ μια ενυδατική με χρώμα κάθε μέρα
Πρόκειται για ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουν πολλές γυναίκες. Στην πραγματικότητα η ενυδατική με χρώμα είναι ένα λεπτό foundation, που όμως δεν αντικαθιστά εξ ολοκλήρου την καθημερινή ενυδάτωση.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το scrub προσώπου το βράδυ
Καλύτερα να επιλέξετε ένα καθαριστικό προσώπου που απομακρύνει τη θαμπάδα και κάνει ήπιο peeling.
Το λάδι καρύδας είναι καλό ενυδατικό το βράδυ
Το δέρμα των γυναικών χρησιμοποιούν λάδι καρύδας το βράδυ είναι σπάνια σωστά ενυδατωμένο μέχρι και φορές που καταλήγει αφυδατωμένο και ξηρό. Ιδανική επιλογή είναι ένα ενυδατικό λαδάκι.
Μπορώ να εφαρμόσω το make up ή το concealer στα βλέφαρα
Όχι. Τα προϊόντα αυτά είναι κρεμώδη και περιέχουν λάμψεις που αντί να σταθεροποιούν το μακιγιάζ ματιών το λιώνουν και σας χαλάνε το look.
Πρέπει να εφαρμόζω ότι ακούω και διαβάζω
Δεν είναι όλα κατάλληλα για όλες. Κάνε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στον τύπο της επιδερμίδας σου, το lifestyle και το budget σου.