Είτε εργάζεστε σε ένα γραφείο, ή σε ένα τηλεφωνικό κέντρο ή σε ένα εστιατόριο fast food, είναι σημαντικό να αγαπάτε τη δουλειά σας, να προσπαθείτε μέρα με την ημέρα για το καλύτερο..και να είστε καλός υπάλληλος. Ακόμα και αν κάνετε προσωρινά αυτή τη δουλειά ή αναγκαστικά.. Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που σας πληρώνει…
Να αντιμετωπίζετε πάντα τους συναδέλφους σας και τους πελάτες σας με επαγγελματικό σεβασμό. Το να είσαι καλός υπάλληλος δείχνει στον προϊστάμενό σου ότι είσαι αφιερωμένος στη δουλειά σου και έτσι σκέφτεται περισσότερο το ενδεχόμενο αύξησης ή κάποιων bonus ( μη γελάτε..αυτό είναι κανονικά το σωστό… αναφέρομαι σε σωστούς εργοδότες).
Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι που θεωρούνται καλοί υπάλληλοι έχουν τα εξής…
-Δεν λένε ποτέ δικαιολογίες… ούτε για την καθυστέρησή τους στη δουλειά, αλλά ούτε για την καθυστέρηση μιας εργασίας.. Η αλήθεια εκτιμάται πάντα περισσότερο..
-Χρησιμοποιούν τα τελευταία 15-20 λεπτά της βάρδιας τους, για να προετοιμαστούν για την επόμενη μέρα.
-Καθαρίζουν τον χώρο τους
Έχουν καλές σχέσεις με τους συναδέλφους τους.. Τους αντιμετωπίζουν με ευγένεια και σεβασμό.
-Αποφεύγουν την συμμετοχή σε κουτσομπολιά.
Αυτά ήταν ένα extra tip…. Πάμε τώρα στο θέμα μας.. Ποιες είναι αυτές οι 2 ιδιότητες που αναζητούν τα αφεντικά στους καλούς υπαλλήλους;;;
Αφοσίωση και φιλοδοξία… Δυο σημαντικές λέξεις που καλό θα είναι να τις έχουμε γενικότερα στη ζωή μας…
Ελένη ♥♥