Χωρίς γυμναστήριο; Ποιες ασκήσεις θα μας βοηθήσουν!

Θέλεις να βρεις διεξόδους, αφού τα γυμναστήρια έκλεισαν και εσύ φοβάσαι μην χάσεις την φόρμα σου;

Υπάρχει τρόπος να γυμναστείς ακόμα και αν δεν πας γυμναστήριο!

Ποιες ασκήσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να κρατήσεις την γραμμή σου;

  1. Κάνε σκοινάκι κάθε πρωί που ξυπνάς!
  2. Περπάτα σε μέρη που δεν έχει κόσμο για περίπου μισή ώρα! Αν έχεις διάδρομο, τότε με μισή ώρα κάθε μέρα είσαι άψογη!
  3. Κάνε κάμψεις! Θα σου γυμνάσει τα χέρια και θα χάσεις θερμίδες!
  4. Καθίσματα, η Νο1 άσκηση για να χάσεις θερμίδες και να γυμνάσεις γλουτούς και πόδια!
  5. Βάλε μουσική και χόρεψε! Η αερόβια άσκηση θα σου ανεβάσει την διάθεση και θα χάσεις όλες τις θερμίδες των φαγητών που τρως, ειδικά αυτές τις μέρες που #menoumespiti!

Ευκαιρία να ξεκουράσεις το σώμα σου και να χαλαρώσεις λίγο τους μύες σας! Το σώμα μας άλλωστε πάντα το χρειάζεται!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *