Click away.. ένα αναγκαίο κακό!

Χειρότερα και από τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις.. αυτό επιφύλασσε το νέο μοντέλο ανοίγματος του λιανικού εμπορίου.. εν μέσω χριστουγεννιάτικων γιορτών. Δυστυχώς τα νέα από το μέτωπο του κορωνοϊού δεν αφήνουν το περιθώριο.. ούτε για ολιγοήμερη χαλάρωση των μέτρων! Γι αυτό.. μια νέα εφεύρεση παρουσιάστηκε από το κράτος μας.. και αυτή λέγεται click away..

Τι είναι όμως το click away; Με λίγα λόγια.. Όποια θέλει να αγοράσει ένα ρούχο.. θα πρέπει να κλείσει ραντεβού με το κατάστημα, να έχει ως απόδειξη ένα γραπτό μήνυμα για το ραντεβού.. και να το παραλάβει έξω από το κατάστημα. Η πληρωμή τουλάχιστον με τα έως τώρα λεγόμενα.. θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά ή με pos. Δυνατότητα δοκιμής.. και γενικά να μπει ο πελάτης στο κατάστημα.. δεν υπάρχει. Τα πρόστιμα αναμένονται τσουχτερά.. και φυσικά θα υπάρχουν και οι καλοθελητές!

Προτού σας εκφράσω την άποψή μου για το θέμα.. να πω ότι τα ρούχα που βλέπετε είναι από το Eleni Fourli Myshop! Μπορείτε να τα αγοράσετε με τον παραπάνω τρόπο.. αλλά και με αποστολή στο σπίτι σας.. με δωρεάν μεταφορικά! Ιδίως για την Χαλκίδα.. η αποστολή ολοκληρώνεται σε 1-2 ημέρες το πολύ.. και δεν υπάρχει επιβάρυνση σε μεταφορικά και αντικαταβολή.. Να σας γράψω λοιπόν την άποψή μου για το click away..

Βλέπω το click away ως ένα αναγκαίο κακό.. Ωστόσο έχω και πολλές ενστάσεις! Καταρχάς για τον τρόπο πληρωμής.. Δεν γίνεται να δίνεται η δυνατότητα πληρωμής με μετρητά σε σούπερ μάρκετ, κρεοπωλεία, περίπτερα κτλ.. και στα καταστήματα ρούχων που θα αγοράσουν την ημέρα δέκα με είκοσι πελάτισσες.. άρα αρκετά λιγότερες.. να πρέπει να αναζητείται μόνο pos.. και μάλιστα ασύρματο! Πιστεύω ότι ο λόγος είναι καθαρά φορολογικός και είναι πρόφαση το θέμα της ατομικής προστασίας!

Επίσης.. δεν μπορεί να γεμίζουν τα σούπερ μάρκετ και οι τράπεζες με κόσμο.. και να μην επιτρέπεται έστω η είσοδος σε 1 έως 2 πελάτισσες το μέγιστο.. ανάλογα με τα τετραγωνικά του καταστήματος! Το γυναικείο ρούχο.. ιδίως το πιο επίσημο.. δεν είναι «πάρε και φόρεσε».. Θέλει τη δοκιμή του.. τον καθρέφτη του.. και τη συζήτησή του! Πόσο επικίνδυνο είναι δηλαδή να βρίσκεται με ραντεβού 1 πελάτισσα στο κατάστημα.. και τηρώντας τα μέτρα να δοκιμάσει το ρούχο της επιλογής της;

Πιάνουμε τα άκρα πιστεύω.. και οι αποφάσεις αυτές φανερώνουν ασχετοσύνη και αδιαφορία για τις ανάγκες των ανθρώπων.. και κυρίως των γυναικών! Δεν είναι τόσο πρόβλημα των επαγγελματιών.. αλλά και της κάθε γυναίκας που θέλει να φορέσει ένα φόρεμα για να κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση τα Χριστούγεννα στο σπιτικό τραπέζι! Φυσικά.. δεν δέχομαι μια απάντηση του τύπου «φόρα το περσινό κυρά μου».. Κουμάντο στο γούστο και το πορτοφόλι μας.. δεν δεχόμαστε οι γυναίκες!

Κλέινοντας θα ήθελα να πω ότι είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπεις ανθρώπους.. επιχειρηματίες οι οποίοι προσπαθούν απεγνωσμένα να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.. και σημειώνω το απεγνωσμένα μιας και αυτή η κρίση ίσως αποβεί μοιραία για την επαγγελματική τους δραστηριότητα.. Το παλεύουν με τη χρήση του διαδικτύου και των social.. και κάνουν γενικά ότι μπορούν για να μη χάσουν εντελώς τη σεζόν.. Δεν είναι αξιολύπητοι.. αξιοθαύμαστοι είναι και για την επιμονή τους.. αλλά και για την υπομονή τους.. Είναι αξιοθαύμαστοι γιατί δεν είναι επαίτες.. αλλά εμπορεύονται με ήθος και με κανόνες.. Εμπορεύονται και με το περιβόητο click away.. διεστραμμένης κατ’ εμέ εμπνεύσεως! Ας στηρίξουμε τα καταστήματα της πόλης μας!

Ιωάννα

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *