Δεν μπορείς να κοιμηθείς με τίποτα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

To πρόγραμμα του ύπνου μας ίσως έχει χαλάσει λίγο αυτές τις μέρες. Κάποιοι δυσκολευόμαστε να ξυπνήσουμε το πρωί ή να κοιμηθούμε νωρίς το βράδυ. Το θέμα είναι ότι το να ξυπνάμε αργά επηρεάζει αρνητικά, όχι μόνο τις ώρες που παίρνουμε τα γεύματα μας (πχ όσο πιο αργά κοιμηθούμε τόσο πιο αργά θα ξυπνήσουμε και θα καταλήξουμε να τρώμε αργά το βράδυ) αλλά και την ψυχολογία μας! Ορίστε μερικοί τρόποι να κοιμόμαστε πιο νωρίς, ώστε να φτιάξουμε το πρόγραμμα του ύπνου μας!


Πριν ξαπλώσεις

Αρχικά φρόντισε να έχεις αποφύγει οτιδήποτε ρόφημα που περιέχει καφεΐνη τουλάχιστον 6 ώρες πριν κοιμηθείς. Κάνε ένα ζεστό μπάνιο για να χαλαρώσεις και να πέσεις ήρεμος στο κρεβάτι.  Απομάκρυνε οθόνες (πχ κινητά, Laptop κτλ) από κοντά σου. Το φως της οθόνης αναστατώνει τους παλμούς της καρδιάς και σε κρατάει ξύπνιο.

Αφού πέσεις στο κρεβάτι

Υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις.
1. Ξάπλωσε ανάσκελα το κρεβάτι. Χαλάρωσε όλους του μυς του σώματος σου, και κυρίως του προσώπου, μέτωπο, σαγόνι και μάτια. Θα εκπλαγείς όταν διαπιστώσεις πόσο πολύ σφιγγόμαστε χωρίς να το καταλαβαίνουμε! Σπρώξε τους ώμους προς τα κάτω όσο περισσότερο μπορείς και πάρε βαθιές ανάσες! Προσπάθησε να αποφύγεις οποιαδήποτε αρνητική σκέψη!

2. Πάρε ανάσα! Το οξυγόνο πάντα μας χαλαρώνει! Δοκίμασε την τεχνική 4-7-8! Μισάνοιξε τα χείλη. Φρόντισε να εκπνεύσεις εντελώς. Πίεσε τα χείλη απαλά και εισέπνευσε από τη μύτη για 4 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια κράτησε την αναπνοή σου για 7 δευτερόλεπτα και έκπνευσε πάλι για 8 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε το τουλάχιστον 4 φορές και θα διαπιστώσεις πόσο πολύ θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς!

Ποια φαγητά μας βοηθούν να κοιμόμαστε καλύτερα;

Κι όμως η τροφή επηρεάζει πολύ σημαντικά τον ύπνο μας. Τροφές πλούσιες σε μελατονίνη, κάλιο και μαγνήσιο μας βοηθούν να κοιμηθούμε πιο εύκολα. Ποιες είναι αυτές; Φυσικά οι μπανάνες, τα αμύγδαλα, ένα ποτήρι ζεστό γάλα, το χαμομήλι, το ρύζι και ο σολωμός!

Εύη

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *