Φρούτο με γιαούρτι VS γλυκά!

Μπορεί να πλησιάζουμε σχεδόν στο τέλος της καλοκαιρινής περιόδου, ωστόσο τα φρούτα του καλοκαιριού θα μας συντροφεύουν για λίγα ακόμα βράδια στο τραπέζι μας!

Και μπορεί τα σύκα, τα σταφύλια και τα πεπόνια να είναι μεγάλη μας αγάπη, όμως η αλήθεια είναι πως δεν πρέπει να τρώμε και πάρα πολλά, γιατί η δίαιτά μας «πάει περίπατο».

Ποιοι λοιπόν καρποί δεν είναι απαγορευμένοι, για όλες όσες προσέχουν την διατροφή τους;

Καρπούζι! Το καρπούζι σε μία κανονική ποσότητα ημερησίως μπορεί να ενυδατώσει πάρα πολύ δυναμικά τον οργανισμό μας. Η ενυδάτωση βοηθά την όρεξή μας και φυσικά ενισχύει την απώλεια βάρους. Φυσικά δεν λέμε να τρώμε ένα καρπούζι την ημέρα!! Ένα πιάτο είναι αρκετό!

Τα ροδάκινα ή νεκταρίνια είναι ιδανικά για δίαιτα καθώς είναι χαμηλά θερμιδικά και έτσι μας βοηθούν να διατηρήσουμε την ισορροπία στην διατροφή μας. Μπορούμε να τρώμε μαζί με γιαούρτι ή και σκέτα κάθε φορά που νιώθουμε μικρές λιγούρες και θα μας κόβουν αυτόματα την πείνα!

Τα μύρτιλα αν και μικρά είναι θαυματουργά. Μπορούμε να τα βάλουμε στην βραδινή μας φρουτοσαλάτα ή να συνοδεύσουν το γιαούρτι μας. Θα δώσουν γεύση και θα τονώσουν τον οργανισμό μας. Δεν λέγεται άλλωστε άδικα πως είναι το φρούτο της μακροζωίας!

Μπορείτε να αντικαταστήσετε το γλυκό που νιώθετε ότι θέλετε με φρούτο και γιαούρτι. Παγωμένο γιαούρτι και φρουτάκια βοηθούν πάρα μα πάρα πολύ τόσο τον οργανισμό μας, όσο και την δίαιτά μας!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *