Αερόβιες ασκήσεις- για να διατηρούμαστε σε φόρμα και στο σπίτι!

Η αερόβια άσκηση είναι πολύ σημαντική για την υγεία, καθώς βοηθάει να διατηρείται σε φόρμα η καρδιά, οι πνεύμονες και το κυκλοφοριακό σύστημα. Η αερόβια άσκηση περιλαμβάνει γρήγορες και έντονες κινήσεις που εκτελούνται για ένα σύντομο χρονικό διάστημα και αυξάνουν τους χτύπους της καρδιάς και την πρόσληψη οξυγόνου! Για αυτό το λόγο όχι μόνο αυξάνει τις αντοχές μας αλλά και μας βοηθάει να χάνουμε περιττό λίπος! Πάμε να δούμε μερικές αερόβιες ασκήσεις!


Jumping Jacks- Εκτάσεις Ανατάσεις

Στεκόμαστε όρθιοι με τα πόδια με τα πόδια κλειστά και χαλαρά χέρια. Λυγίζουμε ελαφρά τα γόνατα και κάνουμε ένα μικρό πηδηματάκι. Όσο βρισκόμαστε στον αέρα ανοίγουμε και τεντώνουμε τα πόδια μας στο πλάι (όχι υπερβολικά για να μην τραυματιστούμε). Ταυτόχρονα τεντώνουμε τα χέρια προς τα πάνω παράλληλα με το κεφάλι. Προσγειωνόμαστε στην αρχική μας θέση και κάνουμε 20 επαναλήψεις. Τα jumping jacks γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες, βελτιώνουν την ισορροπία και την ευεξία των οστών!

Εκτάσεις ποδιών

Δηλαδή πηδηματάκια. Εδώ έχουμε δύο ειδών ασκήσεις. Αρχικά στεκόμαστε με τα πόδια ανοιχτά στην ευθεία των ώμων. Στη συνέχεια χοροπηδάμε και φέρνουμε εναλλάξ τα γόνατα μας κοντά στο στήθος. Κάνουμε μία επανάληψη για 30 με 60 δευτερόλεπτα και ξεκουραζόμαστε. Στη δεύτερη άσκηση στεκόμαστε πάλι με τα πόδια ανοιχτά στην ευθεία των ώμων και χοροπηδάμε κλωτσώντας τις φτέρνες των ποδιών μας προς τα πίσω. Σταδιακά αυξάνουμε την ένταση. Επαναλαμβάνουμε για 30 με 60 δευτερόλεπτα και ξεκουραζόμαστε!

Βurpees

Για το τέλος μία άσκηση φωτιά! Ξεκινάμε κάνοντας ένα τυπικό κάθισμα (squat) με τα χέρια τεντωμένα ευθεία. Στη συνέχεια παίρνουμε θέση για κάμψη. Σκύβουμε μπροστά με τα  κρατώντας σταθερό τον κορμό και το πάνω μέρος του σώματος, τεντώνουμε τα πόδια προς τα πίσω και στηριζόμαστε στις μύτες. Κάνουμε μία κάμψη και στη συνέχεια φέρνουμε με άλμα τα πόδια μας προς τα χέρια. Στη συνέχεια σηκωνόμαστε με άλμα, κάνουμε ένα ελαφρύ πήδημα με τα χέρια πάνω από το κεφάλι και προσγειωνόμαστε στη θέση squat! Η άσκηση αυτή αυξάνει τη μυϊκή δύναμη σε όλο το σώμα και είναι ιδανική για καύση του λίπους!

Εύη

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *