Αποτελεσματική δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων

Αυτές τις ημέρες που μένουμε στο σπίτι η αλήθεια είναι ότι τρώμε λίγο παραπάνω… Του δίνουμε και καταλαβαίνει για να είμαστε ειλικρινείς..

Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να κάνουμε μια πιο σωστή διατροφή αν όχι δίαιτα.. Σήμερα όμως μας έχω μια δίαιτα που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες και υπόσχεται απώλεια 5 κιλών μέσα σε δύο εβδομάδες..

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 αυγό βραστό και 1 φέτα γαλοπούλα και 30γρ. τυρί γραβιέρα.

Σνακ: 1 μανταρίνι

Μεσημεριανό: Φιλετάκια κοτόπουλου με μουστάρδα και σαλάτα λαχανικών.

Σνακ: 1 φλιτζάνι σπιτικό ποπ κορν

Βραδινό: Ψαρόσουπα με λαχανικά ( καρότο, κρεμμύδι, σέλινο).

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: Ομελέτα με ασπράδια αυγών και λαχανικά και μία κουταλιά τριμμένο κεφαλοτύρι.

Σνακ: 1 ακτινίδιο και 6 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Μπιφτέκια μοσχαρίσια και χόρτα εποχής.. (π.χ. σπανάκι)

Σνακ: Ζελέ light

Βραδινό: Φιλετάκια σολομού ψημένα σε λαδόκολλα με λαχανικά (καρότο, κρεμμύδι κ.α).

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: ‘’Σάντουιτς’’ με φύλλα μαρουλιού.. Αλείφτε το κάθε φύλλο με ένα κουταλάκι τυρί κρέμα, βάζετε και μια φέτα γαλοπούλα και το διπλώνετε.

Σνακ: 1 πορτοκάλι και 2 καρύδια

Μεσημεριανό: Τονοσαλάτα με τόνο από κονσέρβα και διάφορα λαχανικά. 5 ελιές και 2 κουταλάκια μαγιονέζα.

Σνακ: 1 φλιτζάνι σπιτικό ποπ κορν

Βραδινό: Φιλετάκια γαλοπούλας με μουστάρδα και σαλάτα με μαρούλι, λάχανο, καρότο και κρεμμύδι.

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: Ομελέτα με ασπράδια αυγών και 1 κρόκο, 1 φέτα γαλοπούλα και μανιτάρια.

Σνακ: 1 μανταρίνι

Μεσημεριανό: Χοιρινό ψαρονέφρι με μουστάρδα + λαχανικά στον ατμό (μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο)

Σνακ: Ζελέ light

Βραδινό: Φιλετάκια βακαλάου ψημένα σε λαδόκολλα με λαχανικά και χόρτα εποχής.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: Μισό φλιτζάνι τυρί κότατζ και 1 κουταλιά καρυδόψυχα.

Σνακ: 1 ακτινίδιο ή ½ ποτήρι χυμός ρόδι

Μεσημεριανό: 1 μπολ κοτοσαλάτα με λαχανικά, ελαιόλαδο και μουστάρδα.

Σνακ: Ζωμός κοτόπουλου ( στραγγισμένος)

Βραδινό: Καλαμάρι ψητό ή γαρίδες και λαχανικά στον ατμό.

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 2 αυγά ποσέ και 50γρ. ανθότυρο

Σνακ: 1 μανταρίνι

Μεσημεριανό: Σαρδέλες φούρνου με σάλτσα ντομάτας +σαλάτα με πράσινα λαχανικά.

Σνακ: 1 φλιτζάνι σπιτικό ποπ κορν

Βραδινό: Μοσχαρίσιο φιλέτο με μουστάρδα+ λαχανικά στον ατμό.

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: Μισό αβοκάντο και μισό φλιτζάνι τυρί κότατζ

Σνακ: ½ χούφτα κολοκυθόσποροι

Μεσημεριανό: κατσικάκι ή αρνάκι φούρνου και χόρτα εποχής.

Σνακ: Ζελέ light

Βραδινό: 2 καλαμάκια σουβλάκια (χοιρινό ή κοτόπουλο), και σαλάτα λαχανικών.

Extra tip: Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *