Χαμηλή πίεση; Τι να τρώω;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Η αρτηριακή μας πίεση πρέπει να είναι σε ένα συγκεκριμένο νούμερο και να μην το υπερβαίνει, ούτε να πέφτει.

Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για την υγεία μας και την καθημερινή μας λειτουργία, αφού έτσι δείχνει πως ο οργανισμός μας λειτουργεί κανονικά.

Η ανεβασμένη πίεση μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά θέματα υγείας, το ίδιο όμως ισχύει και με την χαμηλή.

Η ζαλάδα και η κατατονία μπορεί να είναι μια ένδειξη.

Η χαμηλή πίεση δημιουργεί κόπωση, ζάλη και δυσκολία σε απλά πράγματα της καθημερινότητας.

Τι μπορείς να κάνεις για να τονωθείς;

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν πολύ στο να ανέβει η πίεση μας και μάλιστα το νιώθουμε άμεσα.

Τα φαγητά με αλάτι βοηθούν πολύ, όπως βοηθούν και τα τυροκομικά, οι ελιές και φυσικά ο χυμός πορτοκάλι.

Δεν χρειάζεται να το παρακάνεις! Ένας χυμός το πρωί μπορεί να σε τονώσει.

Πρόσθεσε τυριά και ελιές στα πιάτα σου και λιγάκι αλάτι παραπάνω.

Ο οργανισμός σου μιλά από μόνος του. Μόλις έχεις την έλλειψη και νιώθεις ατονία, θα δεις πως θα ψάχνεις φαγητά με αλάτι για να τονωθεις.

Προσέχουμε τον εαυτό μας και ακούμε το σώμα μας!

Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να προστατευτούμε!

 

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *